Horloges met bedrijfslogo

9 likes

Jaren geleden deze wijzerplaat met logo gewisseld voor een zonder logo vond de klant blijkbaar leuker.
Wie weet welk logo dit is?
De oude plaat mocht ik houden😀

Met Miyota automatic

9 likes

3 likes

1 like


Ikea / Mondaine

2 likes

Voor de vakantiegangers die regelmatig in Frankrijk zijn geweest zal dit logo ongetwijfeld bekend voorkomen.

1 like

Deze kwam dit jaar uit.
Een Swatch met het logo van Omega erop. :wink:

6 likes

Moest je die ook zelf in elkaar zetten?

2 likes

:joy:
Eerlijk gezegd, geen idee. Ik heb 'm een paar jaar geleden op de Rikketik gekocht van iemand.
Batterie not included, dus die moest ik er wel zelf inzetten.
Hij zal in elk geval ooit in een plat pakje gezeten hebben.

Waarschijnlijk valt deze er niet onder. :joy:

7 likes

Ooit gekregen als onderdeel van een kerstpakket.
Een lelijk ding, maar voor mij een leuke herinnering. Best goede kwaliteit, loopt naar 25 jaar ofzo nog steeds accuraat.

1 like

Leuk dit topic. @Rolexander dacht laat ik wat opsturen! Leuk. D

dommelsch bier, Thalys, TNT en handgraaf administratie en Zürich financial. Ik ga zo wat batterijen opsnorren uit mijn lade.

5 likes

Leuk topic, had ik niet gezien.

Bij deze een mooie van MAN.


10 likes

Drakar Noir, daar heb ik ooit 30 jaar geleden of zo een reclame pub in het Frans voor gemaakt op school. Het was veel meer dan enkel de slogan maar die is me wel bijgebleven.

Onze slogan was “Avec Dracar noir tu conduis les filles tous les soirs”, daar moest de leerkracht destijds zo smakelijk mee lachen dat ze zich verslikt had. Zal dat nooit vergeten…

1 like

Dat wordt een classic! Zijn er nog dealers van eigenlijk? De nonkel van mijn echtgenote heeft jaren Lada verdeeld en er toch wel wat verkocht. Nostalgie😅

Die is echt heel mooi

We zijn 1 week verder, nog iets nieuws te melden? :wink:

Ergens het idee dat je vroeger bij een Pennymaat een soort doorzichtige blauwe plastieken duiker kreeg van ING… Nog meer nineties kids met overweldigende nostalgie?

1 like

Zit te hopen op iets van Unilever of zo. Of universiteiten. V & D.
Iets uit de horeca of muziekindustrie…omroepen?