Oude horloge van Postbank 3ATM
oude horloge, batterij is op! heb een collectie dus onmogijk om overal nieuwe batterijen in doen secondewijzer is los
Probeer even te laten zakken hoe dit werkt. Is toch een bedrijf dat auto’s net wat meer geven. Vaak icm BMW toch?
Als je het weet laat het me weten.
Ik zie het ook nog niet.
Vind wel grappig
1 voor 11 op de 20e van een maand.
Dial is only fun.
Moeilijker is het niet.
Zelfs nu nog niet. Blijft een mysterie.
mijn incoming Playboy seiko!
Zo’n Wempe Zeitmeister Allianz Edition is me ooit aangeboden, maar ik had/heb tot op heden geen interesse in een bedrijfslogo anders dan dat van de horlogefabrikant.
Dit hele topic doorgespit in een vergeefse zoektocht naar een Dico horloge.
Iets van 25 jaar geleden ongeveer uitgedeeld door het bedrijf wegens het bereiken van een of ander jubileum of omzet of zoiets.
Een blikken kwartsding zonder enige waarde, wat ik toch nog wel eens terug zou willen zien.
Aangezien we toen ook een heel stel Belgische collega’s hadden uit de regio Houthalen ,Heusden Zolder, zou er ook uit die hoek nog wel iets kunnen zijn.
Overigens, dit is een heel leuk topic.
Het gaat om dit logo.
Echt. Met zulk soort logo’s hebben ook wel eens bij amsterdam vintage watches te koop gestaan.
Andere tijden. Toon men nog niet zo in de stress raakte van een Rolex.
Beta is gereedschaps merk toch?
Ja
Deze heb ik! Om destijds Max te supporten
Echt wel mooi!
Ergens het idee dat je vroeger bij een Pennymaat een soort doorzichtige blauwe plastieken duiker kreeg van ING… Nog meer nineties kids met overweldigende nostalgie?
Klopt, Ik heb er ooit twee gehad. Kastjes van blauw plastic. Vielen na een jaar of twee spontaan volledig uit elkaar. Weggegooid vanwege totaal onbruikbaar want de quartz uurwerkjes waren ook al vrij snel kaduuk. Ik kan je dus geen eigen voorbeeld laten zien. Maar het was niet alleen ‘ergens het idee’ ze bestonden echt.
Volgens mij was het deze:
oude horloge, batterij is op! heb een collectie dus onmogijk om overal nieuwe batterijen in doen secondewijzer is los
Die Pennymaat spaarpotjes gingen trouwens ook al vrij snel stuk. Het was bepaald geen reklame voor de Postbank (later ING).