En zo wordt het topic van MonteCarlo, zijns ondanks, toch nog leerzaam en vermakelijk…
die een vraag dropt en vervolgens nergens meer op reageert.
@wimm5 heeft wmb de mooiste curved van het forum. Zelfs de tandwielen staan onder lichte hoek van elkaar.
Ook zijn foto.
Waarschijnlijk druk op de zondagochtend met het verkennen van allerlei niet-horlogegerelateerde rondingen…
Waarschijnlijk veel te subtiel voor OP.
In dat geval, mij Speedy MK40 heeft ook een curved bezel en glas en is niet heel subtiel met zn 15mm dikte op 39mm.
Ja zeker in de richting wat ik zoek, erg mooi exemplaar dank.
Geduld is een schone zaak.
Ook erg mooi, apart ook dat hij aan de onderkant schuin afloopt, dit zie je ook niet vaak bij horloges.
Uurwerk om van te kwijlen, de case is wel echt een hit or miss afhankelijk van voorkeur.
Bij de Ikepods krijg ik echt het 2000s gevoel, ik heb al Dad sneakers, misschien een mooie match.
Ze hebben heel erg hun best gedaan om de dikte van de Valjoux 7751 te verbloemen. De cashback graaft een beetje in je pols en door de schuine bezel en de dunne zijkant van de kast oogt het horloge veel minder dik als je het draagt dan de specs doen vermoeden.
Ja precies, ik zag dat longines wel vaker speelt met subtiele curves.
Leuke collectie Cav! Ook iemand die op dezelfde golf lengtes zit zie ik al.
Curves waren mijn day job ![]()
Nou Ruud je hebt mijn vader gevonden haha.
The Citizen’s AQ4100 kasten hebben exact die vorm van saffier, en die integratie met de bezel.
Soit, het zijn geen duikbezels, maar dat ervaar ik als een pre. Hier staat er eentje te koop:
Was bekend met het model maar was mij nog niet opgevallen, bedankt voor de tip.