Horloges onder de 100 euro goed...? Bij mij niet

je had een goede seiko kunnen hebben voor 100 euro :wink: maar je nam geen genoegen met de de rubber band

Onder de 100 Eu (na veel zoeken, admit):

(en ik baal als een stekker dat ik hem weg heb gedaan)

Ten eerste bedankt voor alle voorbeelden en replays

@ mcfr: Zoiets is zeker een optie, alleen moet ik er wel echt een hebben met stalen band, aangezien ik toch vaker netjes gekleed ga. Verkopen ze die ook ergens?

@wilco: Voor 100 euro had ik hem idd incl rubberen band, maar ik wilde hem met stalen band, en daar ging jij niet mee akkoord. En die 25 euro extra zijn voro mij nogsteeds veel geld. Vond het ook jammer dat je er niet mee akkoord ging.

@ Max Cool: Het is zeker een mooi duiker, maar niet geheel wat ik zoek. Zoek toch iets meer een dress duiker.

Ik kwam dit ineens tegen op ebay. Ik wist niet dat ze van de Invicta pro diver ook quartz modellen maakten. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen.

Als ik deze bestel heb ik hem voor 94,90 dollar in huis, dat is ongeveer 71 euro. Doen?

Hier de link

http://cgi.ebay.nl/INVICTA-MENS-PRO-DIVER-COLLECT-SILVER-TONE-WATCH-8932_W0QQitemZ200453699946QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item2eabf8b96a

MT043 Schreef:

Ik kwam dit ineens tegen op ebay. Ik wist niet dat
ze van de Invicta pro diver ook quartz modellen
maakten. Kan iemand mij hier iets meer over
vertellen.

Als ik deze bestel heb ik hem voor 94,90 dollar in
huis, dat is ongeveer 71 euro. Doen?

Denk aan invoerheffingen en inklaringskosten. Komt zo 25-50 euro bij als je pech hebt. Ik zou eens kijken of je ze niet bijv. in de UK voor gelijkwaardige prijs kan vinden. Of eventueel zelfs in HongKong, want op een of andere manier worden die pakketjes zelden gechecked, itt die uit de US

Groeten,

Martin

Oke bedankt, ik heb eigenlijk nog een quartz model gevonden wat ik nog mooier vind enw at zelfs goedkooper is. Van deze is de case 43mm waardoor toch wat groter is:D

Iemand een idee waar ik buiten ebay om deze kan kopen?

http://cgi.ebay.nl/INVICTA-Mens-Pro-Diver-5017-Silver-Steel-Black-Dial_W0QQitemZ280489683333QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item414e7ce985

(waarom zou je buiten ebay om willen kopen?)

geen idee, maar ik ben niet zo een held met ebay, paypal en alles. Ik heb dat nog nooit gedaan. En op ebay zoeken ben ik al helemaal niet goed in. Dus als iemand misschien een mooie advertentie tegenkomt.

Ik ben er nu wel 100% zeker uit welk horloge ik wil.

De Invicta 5017 quartz 43mm. Dit kan bijna geen miskoop zijn toch? Niet dat ik over een maandje weer de zak ben.

die band kost los 50 euro die was anders los de verkoop ingegaan

maar als ik you was spaarde ik mooi door ipv 100 150 euro word de keus wat groter en koop je iets waar je achter kan staan

Of koop een invicta pro diver 6053 , die zijn aardig sterk, en van goede kwaliteit , ik heb em uit amerika laten komen en was inclusief transport nog geen 100 euro kwijt, en dan heb je een automaat ( japanse)

maar die is echt wel sterk.

Mvg

wil je een cheapo doe een Timex of Casio maar voor 150 euro heb je al een Seiko (5) monster met onovertroffen stalen band of een skx met jubilee. Heb het niet zo op Invicta.

Ik zou inderdaad even iets meer uitgeven en dan NIEUW kopen, degene die je laat zien is nl. tweedehands :wink:

Engels:
“Watch is pre owned. Original box and papers provided. Band does have scratches. Bezel has some paint chips around the bezel. Crystal has a few light marks”

Nederland:
Gedragen klok, doosje en krant erbij, band heeft krassen, bezel mist plakken verf. Glas is aan diggelen.

In het engels klinkt alles mooier :smiley:

Da’s inderdaad een goeie
 Timex.

Is al eens een tipje van dreski geweest http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,194677,194680#msg-194680

Een Timex is zeker een goede optie. Heb net even wat gegoogeld en vind dit model toch wel erg mooi. Ik kan jammer genoeg alleen nergens vinden wat de afmetingen zijn, ik denk 40mm?

Hij is te koop bij sunnywatches voor 71,91 euro.
Maar misschien kan ik hem op ebay wel goedkoper krijgen.

Hierbij een plaatje:

er staat een hele leuke citizen duiker te koop op het verkoop forum.

MT043 Schreef:

Een Timex is zeker een goede optie. Heb net even
wat gegoogeld en vind dit model toch wel erg mooi.
Ik kan jammer genoeg alleen nergens vinden wat de
afmetingen zijn, ik denk 40mm?

Maar misschien kan ik hem op ebay wel goedkoper
krijgen.

Hierbij een plaatje:

http://img37.imageshack.us/img37/8898/bild362.jpg

Maar je wilt toch juist NIET via Ebay?

@LeenV: Ik zeg niet dat ik eht niet wil, maar als ik het zou doen heb ik wel hulp nodig, sorry als het verkeerd overkwam

@hharry: Ja, ik had de citizen gezien op het verkoop forum. Ik denk alleen dat ik hem niet echt dress kan dragen(onder een hemd met trui) Was al een beetje aan het twijfelen, en me voor aan het stellen hoe het eruitzag met een bruin leren band, maar kan me niet echt een voorstelling maken.

Jammer anders had ik wel interesse gehad.

Voor onder de 100 euro zijn er ook leuke Russen te koop die het prima jaaaaren vol kunnen houden (Vostok bijvoorbeeld).

MT043 Schreef:

Een Timex is zeker een goede optie. Heb net even
wat gegoogeld en vind dit model toch wel erg mooi.
Ik kan jammer genoeg alleen nergens vinden wat de
afmetingen zijn, ik denk 40mm?

Maar misschien kan ik hem op ebay wel goedkoper
krijgen.

Hierbij een plaatje:

http://img37.imageshack.us/img37/8898/bild362.jpg

Hier in The UK http://cgi.ebay.nl/TIMEX-MENS-CLASSIC-WATCH-T2M561-NEW-WARRANTY_W0QQitemZ400101539059QQcmdZViewItemQQptZUK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL?hash=item5d27e8fcf3

Zelf Ik heb zowel goede als slechte ervaringen onder de 100 De slechste was een Aeromatic met automatisch uurwerk. Mooi horloge met helaas een waardeloos uurwerk.
Afgelopen zomer een oozoo gekocht, doet het nog steeds en het is al bijna weer zomer :smiley:
Ik heb een seiko5 die onverwoestbaar is en een citizen automatic die nieuw waarschijnlijk rond de 100 gekost heeft, die het ook al jaren doet.
Voor de rest nog een Rexxor; ook een prima automaatje, als heeft ie wel 1x spontaan stilgestaan. Voor de rest heb ik nog een Helicon, dat is een handopwind duikertje. Als ik 'm opvind voel ik wel dat het uurwerk wat ‘lossig’ zit. Hij loopt wel gewoon goed. Ik heb nog een time force onder de honderd, quartz, niks mis mee. En ik heb nog een schitterende duiker van Condor, waarvan helaas het schroefdraad van de kroon ‘lam’ is. :frowning:
Ook sinds de winter zo’n Rolex homage van fineat; best een goed klokkie voor z’n prijs als is de gangreserve niet langer dan een dag.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat m’n beste horloges flink duurder zijn dat 100euri, maar er is leven onder de 100 :smiley: