Bedankt voor de link mcfr.
Dit is omgerekend ongeveer 52 euro incl verzenden.
Kijken of het me lukt hem te bestellen, maar betwijfel het.
Bedankt voor de link mcfr.
Dit is omgerekend ongeveer 52 euro incl verzenden.
Kijken of het me lukt hem te bestellen, maar betwijfel het.
Een Timex is zeker een goede optie. Heb net even
wat gegoogeld en vind dit model toch wel erg mooi.
Ik kan jammer genoeg alleen nergens vinden wat de
afmetingen zijn, ik denk 40mm?Hij is te koop bij sunnywatches voor 71,91 euro.
Maar misschien kan ik hem op ebay wel goedkoper
krijgen.Hierbij een plaatje:
Hier in The UK [cgi.ebay.nl]
vriendelijke groet,
Marco
Ik heb hem net gekocht via ebay en zie dat ik niet gelijk hoef te betalen, klopt dit?
Ik wil eht via paypal doen en wil daar net geld opzetten en zie dat dat 4-5 werdagen duurt. Dit betekent dus dat ik de verkoper dus pas eind volgende week kan betalen.
Ik doe dit allemaal voor eht eerst en het is me allemaal een beetje wazig
Geen idee hoe oud. Ik weet alleen wel dat er ruim
5 jaar geen nieuw batterijtje in is gegaan. Maar
wees nu eerlijk. Hier wil je toch niet mee
gevonden worden?Mies.
http://i280.photobucket.com/albums/kk184/Ome_Mies/
DSC00630.jpg
Er zijn wel andere Casio’s, zoals deze, de DW-5600E-1V, NASA Certified, daar kan je rustig mee gezien worden:)
Ik heb net de Timex gekocht via ebay. Ben benieuwd wat mijn bevindingen zijn als ik hem binnen heb.
Het gaat om deze:
Geinig toch? Zal niet teveel verwachten van de metalen band denk ik zo.
Geen idee hoe oud. Ik weet alleen wel dat er ruim
5 jaar geen nieuw batterijtje in is gegaan. Maar
wees nu eerlijk. Hier wil je toch niet mee
gevonden worden?Mies.
http://i280.photobucket.com/albums/kk184/Ome_Mies/
DSC00630.jpg
Nou… …dit is zo fout dat het onderhand weer cool wordt!
Heus, die dag komt ooit… Ondertussen wordt er voor early-seventies’ LED horloges serieus betaald. Ja, zelfs als ze stuk zijn. Mijn docent uurwerktechniek had een mooie verklaring voor de afko LED: Loopt Een Dag.
je hoeft geen geld op je paypal account te zetten. het wordt afgeschreven via je creditcard van je rekening.
Ik heb ook een paar timexen en die zijn prima .
Hieronder een foto van een Timex op nato,waar hij naar mijn smaak erg van opknapt.
De bijgeleverde stalen band vond ik niks,maar dat is persoonlijk
Groetjes
Lenno
P.S. hier nog een gele
Je kunt het via PayPal ook gewoon van je rekening laten afschrijven.
Ik heb nog wat dingen geprobeerd, we zien het volgende week wel of het goed is gegaan:D
Ik begrijp niet dat hier Timex wordt geadviseerd. Neem me niet kwalijk maar als we het over kwaliteit hebben dan hebben we het beslist niet over dit merk. Wat een ellende als je er iets aan krijgt. Maar hopen dat er een miyota werk in zit want anders ben je mooi zuur. Heren jullie stellen mij teleur!!
Gelukkig heb ik een quartz, daar heb ik extra voor gekozen omdat daar midner snel wat aan is dan aan een mechanish klokje
Tja schockman, dat is dan persoonlijk, want de ervaringen die ik tot nu toe heb met Timex zijn heel erg goed.
En je zegt zelf al als je er iets mee krijgt, dat heb ik dan nog nooit meegemaakt, maar de horloges ziten in een prijsklasse, dat als er na twee jaar iets me is heb je nog geen duur horloge gehad.
De getoonde (gele) duiker hierboven heeft mijn zoon, werkt prima, ziet er ook erg solide uit.
Mijn andere timexen (in mijn marinetijd) heb ik nooit gespaard, dit waren mijn werkhorloges en de eerste is 14 jaar geworden met maar 1 batterijwissel, de andere ben ik verloren in Curacao vanaf een jetski, maar die zal het ook niet meer doen.
Maar ook de Pulsar, seiko’s & casio 's die ik heb gehad hebben het (gelukkig) erg lang volgehouden.
Ik heb zo problemen gehad met Tissot, daarmee ben ik ook niet gelukkig geworden en heb deze weer retour gedaan, ondanks dat het een prachtige klok was.
Een ander kan daar weer hele andere ervaringen mee hebben.
Onder de 100 Eu (na veel zoeken, admit):
http://img198.imageshack.us/img198/6751/dsc0692q.j
pghttp://img194.imageshack.us/img194/6071/dsc0682b.j
pg(en ik baal als een stekker dat ik hem weg heb
gedaan)
He verrek die heb ik momenteel in de verkoop staan met blauwe wijzerplaat(eigenlijk al verkocht). De kwaliteit is inderdaad erg goed en de lume is ook zeer goed. Enige wat ik wat minder vind is de speling van de bezel. Je moet alleen wel goed zoeken wil je die onder de 100 vinden.
@hharry: Het probleem is dat ik ngo geen
creditcard heb, ben pas 18 jaar.
Je kunt je paypal rekening ook aan je bankrekening koppelen. Dan wordt het via je bankrekening afgeschreven.
Hallo,
Dat van die ene Edox is misschien een goed begin. Persoonlijk koop ik meestal Edox Delfins,Certina Bluebird of DS,C.Q.DS-2,Enicar Star Jewels etc.
Een pontiac Hydraulica koop je ook voor een paar tientjes. Wel laat ik ze meestal door een bevriende horlogemaker even schoonmaken, en dat werkt prima.
Momenteel draag ik een oude Russische Firgo, en die loopt ook als een tierelier.
Het hoeven voor mij ook niet allemaal automaten te zijn,want een goed Zwitsers horloge heeft een forse gangreserve.
Frits
nieuw is me nog niet gelukt onder de 100 Eu, maar deze was tweedehands.
anyway, ik heb besloten een special te maken op basis van twee van deze klokjes. Lumibrite dial, zwarte chapter ring en geblaste kast, net als op die foto op de vorige pagina. En eentje andersom dus, zwarte plaat en lichte chapter ring. Ook deze wordt geblast en misschien wel de wijzers van een NY0054.
Ik heb het laatste jaar best veel gekocht in de €50 - €100 range…
Als ik nu gewoon het geld bij elkaar had gespaard, had ik nu een mooie Steinhart of CW gedragen.
Maar daarin tegen, als ik een klok van + €300 draag ben ik bang dat ik het beschadig…
Ook merk ik dat ik meestal het zelfde horloge draag en sommige zelfs geen draagtijd krijgen.
Als ik volgend jaar klaar ben met de studie ga ik eens kijken naar een serieuze klok. Tot die tijd gaat het meeste geld in vakanties :)o