Zeer zeker! Staat ook op m’n bucket list
Maar da’s dus de verkeerde. Het is verstandig om de specs die Pagani Design bij zijn producten neerkrabbelt niet blindelings te geloven.
Klopt deze uurwerk word door de site opgegeven. Maar de DG3804-B past er zeker wel in.
Maar goed voor dat geld kun je altijd wel weer een nieuwe kopen, wil je het zeker goed hebben.
Net binnen: Addiesdive Captain Willard. Op de sluiting van de band na, echt kwaliteit. Draagt onwijs fijn. Ga alleen nog wel een mooiere sluiting bestellen, maar goed, kost 5 euro, dus komt goed.
Hoe zit dat nu met die nieuwe btw regels van de EU. Komen er geen inklaringskosten bij die 5 euro? Dan is het wel ineens een dure sluiting.
Nou, met 21% er bovenop, is het nog steeds geen dure sluiting…
Op Ali incasseren ze zelf de 21% en daardoor zijn de inklaringskosten niet nodig… tenminste, dat is mijn leken korte versie. Intussen een paar keer gedaan en dat werkt prima.
Oh oké dat heb ik nog niet meegekregen dat ze het zelf incasseren. Dat maakt het weer interessant!
ze brengen BTW in rekening en via een of andere constructie wordt dat weer afgedragen. Ze strijken niet zelf de BTW op
Hahaha, ja dat bedoelde ik. thanx
Hoe bevalt dit horloge? Stond op het punt er een te kopen. Zijn nu iets van €79 op Ali en ze hebben ook leuke twotone modellen.
Als vakantie horloge is het sowieso een no-brainer, ik heb de NH35A en saffier en schroefkroon. Ik weet niet of de huidige versie nog hetzelfde is.
Echt een goed horloge voor die prijs.
Ik heb hem zelf ook, nu op nato en draagt echt geweldig lekker.
Net deze in de brievenbus voor 63 euro in totaal (alles inclusief) De Cooper Submaster - Toolwatch/Miyota Quartz/Schroefkroon, veel voor weinig!
@Batossai Jij hebt deze ook gehad toch?
Ja klopt idd! Prima horloge, nato was lekker soepel. Verkocht omdat ik daarna de (originele) CWC duiker had gekocht.
Vandaag trouwens voor het eerst inklaringskosten moeten betalen voor een horloge uit China. Had er 7 besteld via Aliexpress. Steeldive, Addiesdive etc. Van alles wat. Er waren er 4 binnengekomen zonder kosten terwijl ze wel langs de douane zijn geweest (2 zijn nog onderweg). Vandaag kreeg ik een melding van PostNL dat ik inklaringskosten moest betalen. Betrof maar €5 euro ongeveer omdat ze vanuit China €8 euro waarde op de verpakking hadden genoteerd . Ze berekenen 21% over de totale waarde van het horloge, plus €4 administratiekosten.