Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Zeer zeker! Staat ook op m’n bucket list :heart_eyes:

1 like

Lekker stoffig macro’tje

7 likes

Maar da’s dus de verkeerde. Het is verstandig om de specs die Pagani Design bij zijn producten neerkrabbelt niet blindelings te geloven. :wink:

Klopt deze uurwerk word door de site opgegeven. Maar de DG3804-B past er zeker wel in.

Maar goed voor dat geld kun je altijd wel weer een nieuwe kopen, wil je het zeker goed hebben.

1 like

Net binnen: Addiesdive Captain Willard. Op de sluiting van de band na, echt kwaliteit. Draagt onwijs fijn. Ga alleen nog wel een mooiere sluiting bestellen, maar goed, kost 5 euro, dus komt goed.

7 likes

Hoe zit dat nu met die nieuwe btw regels van de EU. Komen er geen inklaringskosten bij die 5 euro? Dan is het wel ineens een dure sluiting.

Nou, met 21% er bovenop, is het nog steeds geen dure sluiting…

Op Ali incasseren ze zelf de 21% en daardoor zijn de inklaringskosten niet nodig… tenminste, dat is mijn leken korte versie. Intussen een paar keer gedaan en dat werkt prima.

1 like

Oh oké dat heb ik nog niet meegekregen dat ze het zelf incasseren. Dat maakt het weer interessant!

:rofl: ze brengen BTW in rekening en via een of andere constructie wordt dat weer afgedragen. Ze strijken niet zelf de BTW op

Hahaha, ja dat bedoelde ik. :rofl: thanx :slight_smile:

Wat een lume heeft dat ding! Gaaf!

7 likes

Testje met alixpress canvas

9 likes

Hoe bevalt dit horloge? Stond op het punt er een te kopen. Zijn nu iets van €79 op Ali en ze hebben ook leuke twotone modellen.

Als vakantie horloge is het sowieso een no-brainer, ik heb de NH35A en saffier en schroefkroon. Ik weet niet of de huidige versie nog hetzelfde is.

1 like

Iemand deze in bezit ?

Echt een goed horloge voor die prijs.
Ik heb hem zelf ook, nu op nato en draagt echt geweldig lekker.

1 like

Net deze in de brievenbus voor 63 euro in totaal (alles inclusief) De Cooper Submaster - Toolwatch/Miyota Quartz/Schroefkroon, veel voor weinig!

@Batossai Jij hebt deze ook gehad toch?

7 likes

Ja klopt idd! Prima horloge, nato was lekker soepel. Verkocht omdat ik daarna de (originele) CWC duiker had gekocht.

1 like

Vandaag trouwens voor het eerst inklaringskosten moeten betalen voor een horloge uit China. Had er 7 besteld via Aliexpress. Steeldive, Addiesdive etc. Van alles wat. Er waren er 4 binnengekomen zonder kosten terwijl ze wel langs de douane zijn geweest (2 zijn nog onderweg). Vandaag kreeg ik een melding van PostNL dat ik inklaringskosten moest betalen. Betrof maar €5 euro ongeveer omdat ze vanuit China €8 euro waarde op de verpakking hadden genoteerd :stuck_out_tongue:. Ze berekenen 21% over de totale waarde van het horloge, plus €4 administratiekosten.

3 likes