Ik heb de Cooper gekocht en afgerekend met BTW bij AliXpress en was in 5 dagen in huis via PostNL zonder inklaringskosten.
Ja ik moest daar ook btw betalen maar dat is dan kennelijk de locale btw denk ik.
Wat ben ik jaloers op dat systeem in Nederland
Douanekosten B-Post: 15 euro voor een pakje met een waarde tot 150 euro en anders 32 euro… én dan berekenen ze de BTW nog eens op de totale waarde, (waarde pakket + inklaringskosten) + 21% BTW.
Ik had een Starking automatic gewonnen via een YouTube kanaal, werd verzonden vanuit Japan. De waarde van zo een horloge is ongeveer 58 euro!
Shieeeeeeshh!! Waarom zoveel?
Geen idee, ik kon wel een herziening vragen, ik ben benieuwd met wat ze voor de dag gaan komen.
Lekker bedrag…
Oh ik las het bedrag later pas. Auw…
Zou lekker retour afzender doen…
Afgelopen week de Steeldive SD1975 a.k.a. Deepsea Hunter binnen gekregen.
Nu toch maar even een paar foto’s gemaakt… twijfel of ik 'm in het plastic laat en naar het “blauw” verhuis
Afwerking van deze “sterile” variant is wel écht heel goed
Op de timegrapher +1sec/dag gemiddeld… wow!
De band doet me een beetje denken aan de Strapcode Hexad.
Om de pols… eigenlijk best comfy!
Hij oogt erg een beetje groot en lomp… maar dit valt in de praktijk best mee.
Beetje tegenstrijdig haha. Maar waarom twijfel je?
Tja, geen klik denk ik…
Afwerking etc. zijn dik in orde maar simpelweg geen klik mee.
Althans, vooralsnog niet
Ziet er idd prima uit zo op je foto’s.
De pagani design “rootbeer” is binnen. Best knap wat ze kunnen maken voor zo weinig geld.
Overigens geen invoer hoeven betalen
Nice
Ziet er heel gaaf uit
Wat is je ervaring met deze? Heb deze al een tijdje in mijn vizier.
Helemaal super, ik had m voor 200 euro, hij is nu 240 zag ik. Afwerking is puntgaaf, alles werkt, waterdicht, ziet er knap uit, super lumen… Kan niet 1 minpunt ontdekken. Stalen band die erbij zit is ook een goede kwaliteit.