Mensen die ervaring hebben met de Heimdallr Sea-Ghost?
Wow klinkt goed! Bedankt voor de snelle reactie. Ik vind hem echt nice, dus misschien binnenkort ook bij mij rond de pols!
Best een leuke uitstraling, onderstaand horloge. Een dikke knipoog naar een hublot big bang en de iwc aquatimer… Of rechtstreeks afgeleid van een horloge welke mij ontgaat? De details op de kast zien er op foto’s best tof uit.
Ik vind m best geslaagd, zeker voor de prijs; ergens rond de 125 a 130 euro
Saffier
Diameter 41mm
Lug to lug zal ergens rond de 50mm zitten gok ik
Rubber band
Automaat, onbekend welk type maar zal een NH35 of een Seagull zijn, vermoed ik
Gary Gray?
Ze zien er inderdaad wel leuk uit.
Ik wil al langer een O65. Maar nu komt deze toch ook op m’n lijstje.
Ik kan m nog steeds aanraden!
Net deze binnen van 11-11 actie, Cronos L6005
40mm, saffier en PT5000 uurwerk voor een smooth second! Deze is wel echt knap gemaakt, ik ben onder de indruk!
Rara hoe kan dat?
Dit horloge doet mij erg aan een ander model denken…
Geen invoerrechten c,q, btw moeten betalen?
Niet anders dan wat bijvoorbeeld Davosa, Steinhart en Squale doet
Wel btw geen invoer, prijs was 187 euro all in.
Ik heb laatst zitten kijken naar de groene versie. Volgens mij voor dat geld een heel goed horloge.
Ik denk dat Steinhart bijvoorbeeld gewoon eigen kasten maakt in plaats van de replica fabriek een paar uren extra laat draaien. Maar goed ik wil verder niet daar over in discussie gaan en wil je er veel plezier van wensen
Ook al is het een bekend model, ziet het er goed uit.
Cronos maakt net zoals San Martin mooie afgewerkte horloges.
Geniet ervan
M’n vader heeft deze binnen gekregen: I&W Carnival. Niet verkeerd! Voelt solide en comfortabele band.
Deze Phoibos enige tijd terug hier op het forum gekocht. Nog steeds erg happy mee. Supergave kaste met verdiepte lumen, geeft mooi contrast aan het horloge. En die band is ook tof. Matte schakels buitenom en aan de binnenkant met glans chromen schakels.
Telt Hongkong mee als Middle kingdom?
Verder prima kwaliteit voor het geld en originele designs. Weinig mis met phoibos als het je smaak is (voor mij de meeste modellen wat grof)
Goed te horen