Ik ben het hier helemaal mee eens! Mensen mogen uiteraard hun zegje doen. Maar eenmaal dat gedaan te hebben, stop er dan mee.
Word er een beetje moe van. Graag terug on topic…. Middle Kingdom.
Je stelt een vraag en die vraag wordt beantwoord…
Alsjeblieft even stoppen met deze oeverloze discussie. Zo is mijn topic over Chineze horloges ooit gesloten. En dat zou zonde zijn.
Fantastisch ding, lumepip is eraf gevallen, geen buikpijn van en de nieuwe is al onderweg (vanuit China).
Je zou ‘m ook kunnen opvullen met lume!
Nee enkel een losse lumepip. Ps erg mooie SM, ik was ook met een scheef oog aan het kijken naar een pagani design ‘ranger’. Iets goedkoper en heeft zon leuk glaasje…
Ziet er best leuk uit! Waar koop je dit merk?
Op AliExpress, zoeken op Merkur.
Staan diverse beoordelingen op YouTube, ziet er mooi uit. En dat voor net iets meer dan €100.
Ziet er bijzonder mooi uit voor die prijs, dank voor de tip!
Graag gedaan! Vintage in een modern jasje. Is ook mijn eerste Chinese horloge. Hopelijk is ie over een aantal weken bezorgd. Ik ga er nog wel een korte review over schrijven.
Als je geld en tijd veranderd in marge en bullshit verhaal ben je al een heel eind.
Alle designers jatten alles bij elkaar en kladderen er wat mee, tadaaa nieuw ontwerp.
Laat mensen genieten en zelf de keuzes maken, ieder zun ding. Dit was mijn ongezouten mening, dank u
Jammer van de merknaam Pagani “Design”…
Verder een top horloge voor het geld, stijlvolle Air king hommage én voorzien van een Seiko NH35 uurwerk.
Omdat ik al ruim 4 weken wacht tot mijn Merkur Rose Red dresser verstuurd wordt vanuit de Officiële Merkur Store op AliExpress stelden ze mij voor een andere kleur te sturen. Ik heb ervoor bedankt maar wist toen wel meteen dat er nieuwe kleuren te koop zijn! Ze staan sinds vandaag ook te koop op AliExpress.
Hier alvast een foto van de 3 nieuwe kleuren, gekregen van de Merkur medewerkers via de Ali app…
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, minder retro look voor mij dan Salmon en Rose Red en de rode secondewijzer vind ik niet mooi voor een dresser. Ook minder sunburst naar mijn idee maar de foto is natuurlijk wel bij kunstlicht genomen.
Nog maar een keer de Steeldive omdat deze zo lekker zit. En omdat dit het enige horloge is dat ik dit keer heb meegenomen naar Thailand