Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

In elk geval één plek waar jij niks te zoeken hebt

Helaas zullen die paracetamols bij jou niet werken.

1 like

Het leeft onder de grond en heeft nooit hoofdpijn

een para ceta molletje… Snap je? Badum tss :drum:

3 likes

Wat een klatser joh.
Doet me een beetje hier aan denken :wink:

images (3)

4 likes

Is dat niet de essentie van de ‘hobby’?

4 likes

Haha leuk. Plaats hem hier Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

1 like

Done ! :laughing:

1 like

WD5513 V2
Eerste indruk :ok_hand:t4: :white_check_mark:

8 likes

Jep. Daarom ook gewoon besteld.

1 like

Ziet er uit als een tijdbom.

1 like

Ik wacht op een 40mm sub variant met normale witte lume kleur… duurt lang met thor

2 likes

Ik heb een aanvraag gedaan voor een Tijdsbeeld variant in plaats van Frogmantle :rofl:

4 likes

Mijn Thorn loopt, 5 dagen nadat ik 'm bijgezet heb op de seconde gelijk! Ik heb het horloge gisteren niet gedragen, na ongeveer 36 uur in de horlogedoos gezeten te hebben liep hij nog dus de gangreserve lijkt ook in orde.

Volgens mijn timgrapher app loopt het uurwerk gemiddeld 0,7 sec per 24 uur achter. Bij dagelijks dragen merk ik dat ook, na een dag in de doos gezeten te hebben is de kleine 2 sec achterstand waar hij op stond toen ik 'm opborg dus weer ingelopen. Bizarre prestatie, de PT5000 lijkt een stuk accurater dan de ‘echte’ 2824-2 in mijn Longines en zelfs die in mijn Tudor!

20 likes

Witte kleur? Welke bedoel je ?

1 like

STEENGOED :joy::joy::+1:t4:

Nee gewoon de normale zwarte versie met witte lume. Geen faux patina of iets. Alsnde sub 14060

1 like

Ah je bedoelt Watchdives met zwart wit variant, hetzelfde als die van mij denk ik, want die van mij heeft ook geen fauxtina en ik neem aan V2

1 like

Mooi man! Thnx voor je revieuw
Laat anderen dit niet lezen :smile:

2 likes

Gaaf man! Ben benieuwd hoe jij de horloge gaat ervaren. Ik heb hem gehad (omega) een jaar of vijftien geleden. Ik ben helemaal geen duiker maar wel erg sportief en juist vanwege de looks was ik er voor gevallen.
Alleen het eerste jaar droeg ik hem met regelmaat. Daarna nooit meer dus ook verkocht.

Hoop dat jij er veel plezier van gaat krijgen :muscle:t4::facepunch:t4:

1 like

welke heb jij dan?