Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

iemand kan al snel zeggen dat een 70 euro horloge ook topnotch is. dus daar moet je zeeker niet van uit gaan. het grappige is, dat zelf bestaande advertenties met modellen die 80 of 100 kosten, staat op een andere advertentie ook gewoon te koop voor bijv. 500/600 euro. dit is oprecht een scam. Heb oprecht medelijden met onwetende mensen die vallen voor dit. dit is normale afwerking wat je ziet op de foto’s

1 like

Ik snap dat een betere afwerking meer geld kost. Maar Addiesdive is toch echt een merk dat het van de prijs/kwaliteit moet hebben. Om dan ineens met een horloge van 750 euro te komen met een uurwerk van een paar tientjes is raar. Dan zouden ze hiermee moeten concurreren met Seiko, Tissot, Citizen etc. Ga je denk ik niet redden met een pt5000

1 like

Ben maar even met Lens aan de gang gegaan. Heb hem op 1 andere site gezien voor 288. Scheelt toch een beetje

https://www.dhgate.com/goods/966604054.html

Dan past het mooi in het plaatje Vintage style😉

1 like

Ali is going to Ali :rofl::rofl::rofl:

Het is wel een beetje het wilde oosten. Je moet een beetje opletten.

2 likes

Wanneer een product op voorraad (bijna) opraakt gaan de prijzen flink omhoog. Verschillende keren geconstateerd op AliExpress.

1 like

Watchdives komt volgende maand met nieuwe model WD5513M en ja hoor ze worden voorzien van Miyota 9015 uurwerk

En de WD5513 V3 ook met PT5000

5 likes

Waar kun je deze het beste kopen voordat ze zijn uitverkocht? Ik kijk alleen op Aliexpress maar heb het idee dat ik telkens te laat ben met sommige modellen. Waar koop jij ze?

1 like

Als je geen hoofdpijn wilt hebben blijf bij Ali zou ik adviseren, Ali is tussenpersoon, klacht indienen, retour proces met verzendlabel gaat stuk makkelijker.

1 like

Nou dit is dan de V2 van Watchdives WD0013

Volgens hun planning komt er een versie uit met Miyota 9015 uurwerk, ben benieuwd !

10 likes

9 likes

Mooie Invicta hommage.

3 likes

He jammer :frowning:

Mooie lengte van de lugs op de v2 he… vind opzich de halo ring niet storend. heeft wel iets moois. kun je een foto maken van beide rehauts?

Waar heeft Invicta het vandaan dan?

Gepikt van Pagani.

2 likes

Ik heb hem niet aangeschaft

:rofl:

1 like

oh lol

1 like

Happy me

6 likes

Toch wel benieuwd naar de hogere segment van San Martin :arrow_right: Jianghun
Eigen ontwerp, hoge afwerking lees ik terug.
Iemand aangeschaft / ervaring ?

11 likes