Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Hierbij een foto van mijn Addiesdive…

:watch:

Dit is het enige horloge dat ik nog kan delen aangezien tl 1 geen media meer kunnen delen :rofl:

3 likes

9 likes

Mag ik vragen hoe deze na een tijdje bevalt? Ik heb de versie met zalmkleurige plaat op het oog, maar kan weinig ervaringen vinden.

1 like

Loopt gewoon nog steeds goed.
Doet alles wat ie moet doen. Nu is het wel zo dat ik deze niet dagelijks draag dus ik weet niet hoe hij zich houdt bij dagelijks gebruik, maar ik zie niet in waarom ie het niet zou uithouden. Er zit een Seagull uurwerk in en dat zijn niet de slechtste uurwerkjes.

1 like

Leuk! Bedankt voor je antwoord. Het lijkt mij ook een prima horloge. Seagull is zeker ok en het is echt een tof ontwerp.

Ik heb 'm in mijn AliExpress mandje zitten, maar als ik het goed begrijp is hij maandag 14,- goedkoper (?) Wacht nog maar even af dus.

2 likes

Deze uitvoering is ook mooi.
Kan nog best zijn dat ie ook nog deze kant op komt.

1 like

Fijne zondag!

14 likes

12 likes

Heel leuk horloge👌

14 likes

Echt wel. Ontzettend leuk horloge met historie voor een zeer vriendelijke prijs.

1 like

Niet de Jianghun, maar heb wel net deze besteld.
Volgens mij net zo’n goede kwaliteit.

10 likes

Blijft maar plakken deze.

7 likes

Vortex dial, ziet er erg mooi uit :ok_hand:t4:
Welke maat heb je besteld ?

1 like

8 likes

12 likes

Volgens mij is deze alleen in 40mm beschikbaar. Door de integrated bracelet heeft deze een L2L van 45mm.

De standaard bracelet is er in 37.5 en 40.

1 like

Hij is beschikbaar in 2 maten

4 likes

Dit is de

Ik heb een ander model, met integrated bracelet.
Wel raar dat ze hetzelfde modelnr hebben gebruikt.

Geen idee, ben benieuwd naar je foto’s straks.

1 like

Hoi allemaal, dit is mijn review van het geweldige nieuwe IXDAO Warrior horloge met geïntegreerde armband.

Er werd maandenlang naar uitgekeken, hè?
Enkele hoogtepunten:

• Geweldige wijzerplaat die verandert in verschillende lichtomstandigheden.
• Ongelooflijke afwerking van de kast en de armband.
• Super soepele en comfortabele armband (nou ja, zo comfortabel als een horloge met geïntegreerde armband en vlindersluiting kan zijn).
• IXDAO heeft de lat hoog gelegd en de standaard gezet voor Chinese horloges in 2026, naar mijn mening.
• Dit horloge heeft echt de look en feel van een luxe horloge.

Groeten,

Brian De Chinese Horlogeman

PS. Ik heb dit horloge zelf betaald en heb geen contact gehad met IXDAO over deze video.

Bron: Reddit

6 likes