Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

In het kader van ‘durf-te-vragen’… heeft er iemand nog een Sugess S420 Pepsi liggen die eruit mag? Met het mooie lenteweer op komst heb ik wel weer zin in een kleurtje :wink:

Doet het ook goed om de pols.

4 likes

Mooi he? Als ik die van mij helemaal opwind dan loopt hij eerst te snel, en na ongeveer 24 uur redelijk op tijd en de laatste uren voordat hij stopt, te langzaam. Ik maak er nu een sport van om hem zo goed mogelijk op tijd te laten lopen. Dus niet te veel opwinden en niet helemaal uit laten lopen. Dat zal wel weer onverstandig zijn?

Het zou handig zijn om er een foto bij te voegen.

Goeie tip!. Het gaat om dit exemplaar:

er is net 1 verkocht op marktplaats :slight_smile: net te laat

1 like

Waar nog meer om dan?

1 like

Dat hoef ik niet perse te weten…

1 like

Gewoon bij Ali of bij Sugess/Seestern zelf?

Nee, volgens mij is het beter om m niet volledig op te winden. Doe ik iig nooit volledig, ik stop als weerstand toeneemt bij draaien. Ik moet zeggen, die van mij loopt mooi op tijd tot t moment dat ie stil blijft staan. Komt misschien ook omdat poljot24 alle horloges nog naloopt en van olie voorziet als t nodig is, dan loopt een horloge toch t mooist. Wat jij beschrijft herken ik van horloges die ik via AliExpress heb gekocht, zonder juiste smering loopt t toch niet zo soepel… :person_shrugging:

Is altijd nog een optie, maar probeer liever eerst het circulaire circuit :wink:

1 like

Enkel, penis, je kan het zo gek niet bedenken.

Ik heb bewijs :smirk:

2 likes

Pjew, gelukkig ging je voor de enkel😁

2 likes

Sommige zaken zijn voor de prive verzameling :innocent:

Ons ben net volk natuurlijk.

1 like

3 likes