Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Je hebt bericht :mailbox:

1 like

Mijne is niet te koop maar de Cronos doet het ook goed op vakantie! :muscle:

11 likes

Oooe die van Wired was van mij, die sugess is speciaal :slight_smile: zit een high quality bezel insert op.

1 like

5 likes

Ik ga de 36mm een kans geven… Ben benieuwd

20 likes

Niet de two tone met gold/champagne dial? Die vond ik er het best uitzien van het groepje.

Ben benieuwd of je er aan gaat wennen. Ben er voor mezelf achter gekomen dat bij de kleinere maten de hoogte van het horloge een grote rol speelt. Heb een 36 mm presage automaat die heel erg dik is en daar raak ik niet aan gewend. Heb een 35 mm vintage Certina DS quartz die lekker plat is en die kan ik prima hebben

1 like

Mee eens, ik denk dat Lug to lug afmeting ook een belangrijke rol speelt.

1 like

13 likes

Nee ik vond deze zilver met linnen dial het mooiste en vooral wat rustiger dan de two tone gold / champagne dial

Mocht het niet bevallen, geef maar een seintje :wink:

1 like

Blijft een prachtig horloge, begin me alleen een beetje te irriteren aan die gigantische clasp…

11 likes

Gaaf!

1 like

Net gelanceerd. WD5513Q - Seiko VH31 Sweep Second Quartz Movement
Kastmaat 39mm, met bezel 40mm
Dikte 11,45mm
L2L 48mm

7 likes

Voor de liefhebbers die op zoek zijn naar een Watchdives met Zwitsers ETA F06.412 HAQ uurwerk op hun site is het nu beschikbaar

7 likes

De nieuwe San Martin SN0126GS 38mm duiker.

Ik ben op mijn 20,5 cm pols kleinere horloges gaan waarderen. Deze zit met zijn 38mm op de sweetspot voor mij. Door de Miyota 90S5 is deze ook lekker plat.

Draagt echt geweldig en de echte held is de band. Die gaat van 20 naar 16 mm met echt sublieme afwerking.

Dit is de eerste dag. Zal een korte review schrijven over een weekje.

20 likes

18 likes

Zo ziet een Baltany 36mm eruit om mijn 18,5 cm pols

22 likes

Wat vind je zelf?

Ik vind het mooi staan :slight_smile:

2 likes

In het begin effe wennen maar vind hem ook mooi staan

2 likes