Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

7 likes

Goedemorgen op deze maandag. Ik werd wakker met dit filmpje op YouTube van I like watches.

Hij kocht een aantal ‘goedkope’ handwinders uit Shanghai via Ali en is danig onder de indruk. Of hij ervoor betaald krijgt weet ik niet, zou kunnen.

Ik werd er in ieder geval erg hebberig van ondanks dat deze horloges kleiner zijn dan 40mm.

Omdat ik geen links mag plaatsen: copy paste dit in je YT url

-nDD5VNZ3cY

Zelf bestelde ik nog nooit iets direct bij Ali Express. Iets houdt me tegen. Maar het wordt wel heel lastig zo.

3 likes

Ik heb er eentje. Geen idee waarom je er 12 van zoi kopen.

Hell. Ik heb hem toevallig vandaag aan:

Voor het geld zijn het leuke dingen, maar het is qua kwaliteit en afwerking wel heel basic. En het mechaniek is natuurlijk erg twijvelachtig :sweat_smile: (een seiko nh3x or miyota 8xxx kost los al meer).

Wat ik bedoel met basic:

• eenvoudige platte kastvorm
  • 100% gepolijst
  • randjes zijn niet scherp/strak
  • indices en wijzers zijn meh
  • dat uurwerk :grimacing: vooral die decoratie erop :grimacing::grimacing::grimacing:

Anyway. Leuk spul. Valt er geen buil aan (itt veel te goedkope automaat). Maar verwacht er niet teveel van.

7 likes

Deze man wordt zeer zeker betaald, en is bijna zonder uitzondering laaiend enthousiast over alles wat hij binnenhaalt.

Alleen als het niet gesponsord is, is hij niet enthousiast soms.

2 likes

Vandaag deze Sugess moonphase om.

10 likes

Werkelijk iedereen op dat hele YouTube zit daar uit armoede.
Niemand uit weelde.

Yep.
En ook al die multi triljardairs.

Ik heb eigenlijk genoeg horloges, ik zag net 2 mooie zomerse Addiesdive horloges op internet. Voor de zomer zijn ze echt wel mooi. Ik heb echt goede ervaring met de tuna can.

12 likes

17 likes

Heb ik net de nieuwe wd0013Q besteld, komen ze opeens met deze mooie foto’s… goeiedag wat een mooi ding :smiling_face_with_tear:

Watchdives WD008 38mm Dive Herenhorloge VH31 Sweep Second Quartz uurwerk Saffier Super Lichtgevend 100m Waterdicht Horloge - AliExpress 1511

9 likes

Het ging nog in het Patek topic vandaag over de absurd hoge retail van de aquanaut. Als je dan dit ziet… De rose gold ziet er goed uit!

3 likes

Ik heb sinds eind vorig jaar gewacht op dit model. Echt een daily watch voor alle gelegenheden. Het is dat ik nu een nieuw nautilus model onderweg heb, anders had ik de zwarte versie besteld :joy:

En als deze niks aan blijkt te zijn, verkoop ik hem hier wel weer door :smiley:

7 likes

11 likes

Doe je bezel eens goed.
Voor dat ik ga zeuren over QC.

1 like

De eerste aankoop op HF en na bijna een jaar nog steeds de favoriet om tijdens het werk te dragen :grin:

11 likes

8 likes

Volgens mij krijgt hij de meeste draagtijd van al je horloges :wink:

1 like

Haha, komt omdat ik veel te veel werk😉

2 likes

Nou, de zwarte aquanaut ook maar besteld :joy: kon het niet laten

1 like

Beste Ron,

We houden van je :heart:

Met vriendelijke groeten,

5 likes