Precies. En thorn heeft de layout al zo ontzettend netjes gemaakt, al staat er komkommer op, dat het zelfs mooi oogt
Ik heb deze in bestelling, maar dan met onderstaande plaat
Heb eerder een Merkur gehad, dus het is niet mijn eerste volbloed Chinees. Maar ik heb niet eerder een merk gekocht dat (ook) veel hommages maakt, daar heb ik over het algemeen niets mee. Maar dit model heeft wel een eigen signatuur. Ben benieuwd of het een blijver is, maar wilde het toch een keer proberen!
Goeie keuze van je!
Ik vind dat WD en Thorn goed bezig zijn.
Als het je bevalt hou je hem, anders maak je een andere blij ![]()
Precies die gedachte had ik!
Mèh, ik denk idd dat de weinigsten onder ons meer dan een paar meter diep duiken. Maar waarom er dan 200m opzetten?
Ik heb een ‘tropical’ Frogmantle besteld, maar deze bleek niet meer op voorraad (deze dus):
Ze sturen me nu een V1 inplaats. Prima opgelost. Ik heb ook een jubilee met gevouwen endlinks onderweg, ik heb deze look in gedachten:
Horloge en band komen begin volgende week binnen als het goed is, ben benieuwd!
Me ook maar laten verleiden tot een 11:11 aankoop. Als hij bevalt vervangt hij mijn “pelagos” als werkhorloge.
Met die jubilee band geeft het een heel ander look vind ik. Zodra ik hem ontvangen hebt wil ik ook de jubilee bestellen. Waar heb jij de band vandaan? Ali ?
Gave horloges
…Welk uurwerk zit erin?
Had al begrepen dat ze niet meer te krijgen zijn toch?
Eta clone. Nee klopt. Alleen de versie 2 maar die zien er niet uit met alleen logo op wijzerplaat
Die kan ik zo ff snel ook niet vinden op ome Ali
…Eta clone? PT5000?
Inderdaad, het is deze: 18/19/20/21/22 mm Armband für Rolex DAYTONA SUBMARINER Yacht-MasterGMT Luxus-Edelstahlarmband für Jubilee-Gürtel mit gebogenem Ende - AliExpress 1511 Ik verwacht holle center- en endlinks. Het zal geen moderne solide band zijn maar de originele Rolex 63510H was/is ook een enorme rammelbak
Leuk voor de vintage look denk ik.
De versie 2 is inmiddels ook uitverkocht.
Er komt een derde versie met deze tekst op de plaat:
Het is volgens mij nog niet helemaal duidelijk wanneer, er is ook sprake van dat er eerst een tweede batch van de V2 met Frogmantle wijzerplaat komt.
dit gesprek gaat over de ixdao v2. niet de Thorn ![]()
Oh sorry, niet goed gelezen! Ik laat het toch staan, mocht iemand willen weten hoe het met de Thorn zit.