Zal zeker nog voor andere merken gelden, daar heb ik alleen geen ervaring mee
Toch blijft de PRX gewatteerde ice blue dial een erg mooi horloge die er tijdens een zomerse activiteit erg lekker uit springt
Als je naar de laatste foto van mij kijkt, zie je dat dit een oyster band is haha. Dit is het bandje EN sluiting van mijn addiesdive explorer 36mm. Laatste stukje van het bandje past precies tussen de endlink.
Aha, nog niet gezien
Staat goed!
Nice job @Watchlover7 ![]()
Helaas past de Erebus Ascent Jubilee niet op de Thorn
Zoektocht gaat gewoon door ![]()
hmmm jammer… de endlinks zijn gewoon van de thorn bij mij, dus alleen het bandje zelf is van de addies dive, de sluiting heb ik gewoon het pinnetje in de clasp eruit geschoven haha. Rivet bandje is gaaf hoor… maar de zijkantjes snijden zo in mijn huid
Heeft dit te maken dat jij V1 hebt, want ik heb met mijn V2 helemaal geen last van. Zijkant helemaal glad.
nee is gewoon zelfde hoor… heb een zachte huid misschien ![]()
Mooi hoor zo!
Denk je dat jouw Addiesdive Jubilee dezelfde is als deze @Watchlover7 . Mocht dit zo zijn wil ik m best verkopen of ruilen tegen een simpel rubberen bandje @Tsuyosa
Oyster bedoel ik natuurlijk
, tijd voor weekend… Heb ook nog deze Addiesdive Jubilee, die mag ook weg voor het geld van simpel rubberen bandje
bedoel je voor de thorn of?
Hij vraagt of de oyster band hetzelfde is als die van jou.
Of de jubilee band AD past op de Thorn…
İk heb zelf geen idee of hij gaat passen.
Wel aardig van je @Ron013
Jup, dat was het idee erachter. Heb echter geen idee of ie ook daadwerkelijk past.
Lijkt me dat Addiesdive niet voor elk horloge een nieuwe band gaat ontwikkelen, dus denk dat de oyster sowieso dezelfde gaat zijn
Nou weet ik zo niet… gezien jou band vast zit aan de end link, gaat het lastig worden gezien de endlink aan het bandjr vast zit
Plus het bandje zal waarschijnlijk niet hetzelfde zijn omdat jouw band screwpins heeft ofniet? Die van mij zijn pushpins. Dus zeker een ander bandje