Beste HF leden,
Voordat ik mijn bestelling in de winkelwagen afrond, wilde ik eerst dit bericht plaatsen om ook weer een steentje bij te dragen aan het blauwe gedeelte van Horlogeforum
Ik ben op zoek naar een San Martin met een BOR-bracelet. Heeft iemand deze in zijn collectie en wil die mij helpen bij het opdoen van wat ervaring? Dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt
Hey, je bent er vast weinig mee, maar ik had het model van je foto twee dagen en heb hem retour gestuurd.
Die fauxtina van de dial en bezel zag er imo veel mooier uit op foto dan IRL, ik vond 'm echt dof en saai.
De BOR vond ik er dan weer veel te shiny en crisp uitzien. De combinatie van de fonkelnieuw spiegelende rice beads en de verouderde dial werkte echt niet voor mij.
Wat de band op zich betreft, die zat erg comfortabel. Flexibel, al wat je maar wil eigenlijk. Maar ook de band an sich was niet mijn stijl. Ik ben meer voor een oyster of jubilee.
Thnx voor het delen van je ervaring!
Ik had naar de zwarte bezel gekeken en idd retro vibes hebben ze toegepast. Ik begrijp wat je bedoelt met die combi shine and retro, dat heb je eenmaal met nieuwe horloges.
Of ik kan voor de GMT versie gaan. Keuzes
Wel in ieder geval fijn om te horen dat je de BOR band comfortabel vondt.
Ik heb er eindelijk een gevonden: de Watchdives 1960s v2 printed dial. Het is wel duidelijk voor de meeste hier welk horloge onder de fotokopieerder lag. Niettemin zwaar onder de indruk. Afwerking, design, helemaal top. Meteen op leer gezet, ik vind een bracelet (nog) niks voor dit model.
Zeg nou. Dit zijn knappe hommages. Ik ben normaal niet zo weg van look a likes maar deze zijn voor mij, mits ik de jackpot pak toch onbereikbaar. En daarom ook wel erg leuk zo. Saffier, miyota automaat. Ik ben er blij mee. Deze gaan in de fun box. Want daar horen ze, niet in de serieuze box natuurlijk.