Nog steeds helemaal in de honeymoon met deze aanwinst. Het licht gebolde saffier, de perfecte kleur van de faux patina, de rode seconden wijzer, de geslepen randen van de kast. Het is een horloge volledig terug gebracht tot de essentie. Haal één element weg en het klopt niet meer.
Zojuist ook maar even de waternoud band ingekort. Het voelde wel spannend kan me voorstellen wat het met je doet als je in een originele PP band zit te knippen ![]()
Maar mooi op maat te maken zo. En zit heerlijk soepel en comfortabel.
In extremis nog een laatste NA voor 2025. 2dehandsje, in nieuwstaat. Komt id plaats vd Shanghai selfwind, want die zag eruit wat ik ervoor had betaald : cheap af
Prettig eindejaar, iedereen
San Martin komt in 2026 met nieuwe modellen
Van 36 mm tot 39 mm
Miyota 9 uurwerk
@Shaunasleep ook Enamel dial
Nieuw🔥 San Martin SN0036C
Haha, ik had het gezien…maar de wijzers zijn niet zo mooi als die van de Elementum of je Cronos.
Mijn nieuwjaarswens zijn enamel dials voor de WD.
Jouw Erebus Ascent zou ook een prachtige optie zijn ![]()
Oeh de eerste op Jubilee gaat waarschijnlijk m’n eerste aankoop van 2026 worden. Nu nog een kleur uitkiezen haha. Weet je toevallig ook wanneer in 2026 ze uitgebracht gaan worden?
Oh wauw!! Als deze je ooit gaat vervelen mag je me een berichtje sturen ![]()
Oh oh…, daar gaat Erebus…
Geen idee, laatste update was “vertraging”
Nee die blijft voorlopig ![]()
Die gaat ook dit jaar veel gedragen worden. Al een maand of 3(?) verder en nog steeds dagelijks om de pols. Meest comfortabele stalen band ooit ![]()
Ik heb de zwarte onderweg
wel de v2 dus ben benieuwd.
Nou top. Scheelt dat die al de afgeronde lugs en betere case shape heeft. Oja en een betere afwerking in het algemeen vooral bij de band
wanneer denk je hem te verwachten?
Heeft plus en min puntjes ten opzichte van de v1. Hij is nog niet verzonden dus echt geen idee wanneer hij binnenkomt.
Welke kleur heb jij?
Ja de blauwe zoals je ziet. Patek blue
welke minpunten?
De slate of sunray
iets dikker (minder dun), pin en collar band en halo door andere bezel constructie.
Ik was aan het wachten tot je met deze gedetailleerde “minpunten” zou komen om te kijken of je net zo’n gek als ik ben hahaha. Mooi dat je daar van bent. En idd, dikkere rehaut is voor mij een no go, vooral omdat ze dat bij de v1 wel gewoon hebben gedaan. Slaat nergens op. Hadden ze niet aan moeten zitten. En slate btw, is dat aan de foto niet te zien van mij? De andere kleur blauw is echt duidelijk normaal blauw
Haha, vind ze beide wel mooi. Ben vooral benieuwd naar de “feel” ervan. Dacht de kleur op de foto wel te herkennen maar was even voor de zekerheid ![]()