Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Nieuw design San Martin :ok_hand:t4:

5 likes

5 likes

Bijna 2 jaar in bezit, opgelegde indices, GMT, datum venster bij de 6 lekker centraal gepositioneerd, bidirectionele bezel, domed Sapphire glas, OTF sluiting. Een zeer goed gelukte model van San Martin die compleet is.

11 likes

18 likes

Mooi die van mij kan in ze schaduw staan , heel mooi horloge :ok_hand:

Deze was 80 € wat mooi dat het nog beter kan .

7 likes

Deze is bijna net zo mooi, op de dial layout na :stuck_out_tongue:

1 like

Ja het kan nog mooier: heel mooi horloge heb je :ok_hand:

1 like

Wat een plaatje is het toch… :heart_eyes:

Ik ben ook nog steeds onder de indruk als ik het horloge om mijn pols heb. Maar dat komt ook mede door het draag comfort.

1 like

Moet je eerlijk zeggen dat ik de sluiting 10x niks vond. Met nadruk op vond. Ik heb de randjes van de sluiting echt wel rond afgewerkt/geschuurd. Voelde hem graven in mijn pols steeds :face_exhaling: nu zit hij pas echt fijn. Maar het is echt een plaatje. Jullie weten dat ik veel heb gehad, maar dit is wel echt kwaliteit waar je U tegen zegt…

Wat noeste arbeid dus! :ok_hand:t3:

Ik heb zelf daar helemaal geen last van overigens

1 like

Lucky you

1 like

Over mooie dingen gesproken; kreeg een mail van Watchdives dat de Elementum modellen weer op voorraad zijn én dat ze deze twee modellen uitbrengen:

De WD0003G Guilloche Dial met VH31:

En de WD0016 MUSOU Super Black — Ultra Light-Absorbing Dial met VH31:

Het grappige is dat ik normaal zoals guilloche als zo’n ultra zwarte dial niet zo interessant vind, maar bij deze voel ik allebei wel aantrekkingskracht :sweat_smile:

11 likes

9 likes

Nice!

Ik neig zelf het meest naar die zwarte dial bij de Elements, maar vind die te dicht bij m’n OK explorer liggen. En vind de zwarte guilloche nog mooier, dus zet die op m’n lijstje. Eerst een titanium San Martin Pelagos 39 :sweat_smile:

1 like

12 likes

De Sugess S465 is binnen, en ik moet zeggen: hij heeft me direct weten te imponeren. De afwerking van dit horloge is werkelijk top notch en straalt kwaliteit uit in elk detail.

Met een kastdiameter van 38 mm blijkt het horloge perfect in balans op mijn pols. Niet te groot, niet te klein precies goed. Het draagcomfort is uitstekend en het geheel oogt elegant zonder zijn karakter te verliezen.

Wat voor mij echt een hoogtepunt is, is de transparante caseback. Het blijft een genot om het Seagull ST1903 uurwerk in actie te zien; het mechanische spel van tandwielen verveelt geen moment en geeft het horloge extra charme.

Met de toevoeging van een OTF-sluiting voelt het geheel helemaal af. Praktisch, comfortabel en esthetisch passend voor mij is de cirkel rond.

Een zeer geslaagde model :+1:t4:

17 likes

14 likes

Bij sneeuw White Birch om :snowflake:

14 likes

Unboxing IXDAO Warrior

4 likes