Horloges uit "Middle Kingdom" II

Deze middag om, even de tuin aan kant gemaakt :sunny:

4 likes

Klopt, maar de uitspraak blijft hetzelfde…
“Rommel” niet gespot?

Bedankt hè

Avondwissel.

3 likes

Die viel nog eerder hier :rofl:

1 like

Hij is mooi, ja. Is het een hommage aan een Oris.odel?

1 like

Ja, aan de Oris big crown pointer date. Die is basis leuk, maar ik vind dit horloge er door de weglatingen op de wp een stuk rustiger uitzien, en het blauw van de wp is ook net wat donkerder. Dat de prijs beduidend lager is, is leuk meegenomen maar zeker niet doorslaggevend.

2 likes

Een Chinese homage in de biergarten van de Englischer Garten, naast de Chinese toren, in München. Internationaler gaat het bijna niet worden.

Overigens gisteren een Rolex Explorer gepast bij een AD hier om het verschil eens te ervaren. Conclusie: het is voor mij geen horloge dat 43 keer de aanschafprijs waard van de OK waard is…

7 likes

Na aanschaf van de Pagani weet ik definitief dat ik geen Rolex hoef te hebben. Niet dat dit het ultieme horloge is, maar de Explorer gaat het ook niet worden.

5 likes

Ik zou maar wat graag nu in München een pul bier lusten in een biergarten zeg!!! :sunny:
(Met welk horloge maakt me niet eens uit)

1 like

Wat gaven ze als antwoord op je vraag “was haltet ihr von meiner OK Uhr?” :wink:

1 like

Nu heb ik de Alpha Explorer 36mm onlangs overgenomen van een gewaardeerde forumgenoot en ik moet zeggen: voor mij een fijn horloge. Mocht de berg euro’s ooit een keer mijn kant op vallen… :wink::rofl:

5 likes

Ik snap de keuze. In mijn geval zijn er een aantal horloges die meer een Grail status hebben dan de Explorer. In de tussentijd krijgt de Pagani wel polstijd. Met plezier.

3 likes

İk heb hem niet meer, maar het was een geweldige horloge!

3 likes

“İk heb hem niet meer, maar het was een geweldige horloge!”
Gelukkig heb je de plaatjes nog!

Klopt helemaal soms kun je een andere enthousiaste HF vriend gunnen en dat had ik toen gedaan.

1 like

Keine ahnung, had gisteren een ander horloge om. Al dan niet toevallig :eyes:

Precies. Die smaakt sowieso wel!

1 like

Same here, vandaar dat ik gisteren ook bij die horloge winkel was; even wat Grand Seiko’s passen. Daar zitten wat Grails bij voor mij. Wat ik gepast heb én waar mijn hartje sneller van ging kloppen is hier te lezen.

1 like

Echt een topper. Heel blij mee :ok_hand:

8 likes