Naast wat je al hebt moest ik natuurlijk wel iets vinden wat ook indrukwekkend is
Voordeel van de Pogue is dat die ook dag en datum heeft
Kan het waarderen bij iemand anders op de pols maar toch niet mijn ding.
Kan ik me in dit geval goed voorstellen
Ja daar zeg je wel wat…
Datum is wel een ding wat ik heel veel gebruik en zou missen…
En stiekem mis ik de dagaanduiding toch als ik een horloge pak zonder…
Maar ja een speedy met dag-datum is niet echt een optie voor me…
Zojuist in Trier bij de G-Shock winkel een aantal G shocks geprobeerd, maar deze was het speciaalst: de Edifice automaat in forged carbon.
Heerlijk licht en I love carbon! Helaas te groot voor mijn polsen door end links, maar verder was ik tempted
De Land Dweller 36mm gepast, in het echt mooier dan gedacht.
Honeycomb patroon op de dial maakt het de druk maar de rest van het ontwerp mag er wel zijn. Denk dat het met een blauwe of groene plaat zoals bij een DJ of OP de numerals wel zouden kunnen. Op dit moment zou ik het geld er niet voor uitgeven. Ben benieuwd met wat voor dials ze in de toekomst uitkomen.
Ook de nieuwe gele OP 36mm gepast, leuke kleur. Jammer dat ze de med blue niet hadden. De oude groene en blauwe dial blijven meer trekken aan mij.
We zien al uit naar het NA topic!
Dat zal in dit geval zo’n vaart niet lopen
Heerlen… wie zit daar dan qua juwelier?
Ik zie in de weerspiegeling op de foto dat dat Vaessen is.
Geen goede website, wel Insta: morgenster1900
Bij Vaessen vermoed ik zomaar
Loop net Bucherer in München uit. Heerlijke snoepwinkel met heel veel merken; van Cartier, Rolex, Omega en Tudor tot Patek en VC. Even een rondje door de winkel gelopen, maar kwam voor Grand Seiko en werd daar super geholpen. Zowel modellen uit de vitrine als van achter werden zonder moeite gepakt en bij elkaar gezocht om tot een mooie selectie te komen. Helaas was het licht niet top om ze te fotograferen maar dit waren de modellen die het beste bevielen:
De twee winnaars waren toch wel de SBGH341G en de SBGW303G…
Een tweede Prison Mike gevonden Goeie keuze wel.