Wat heb jij gepast?

Heerlen… wie zit daar dan qua juwelier?

Ik zie in de weerspiegeling op de foto dat dat Vaessen is. :wink:

3 likes

:sweat_smile: :see_no_evil: :ok_hand:t3:

1 like

Geen goede website, wel Insta: morgenster1900

1 like

Bij Vaessen vermoed ik zomaar

1 like

Loop net Bucherer in München uit. Heerlijke snoepwinkel met heel veel merken; van Cartier, Rolex, Omega en Tudor tot Patek en VC. Even een rondje door de winkel gelopen, maar kwam voor Grand Seiko en werd daar super geholpen. Zowel modellen uit de vitrine als van achter werden zonder moeite gepakt en bij elkaar gezocht om tot een mooie selectie te komen. Helaas was het licht niet top om ze te fotograferen maar dit waren de modellen die het beste bevielen:

De twee winnaars waren toch wel de SBGH341G en de SBGW303G… :hot_face:

20 likes

Een tweede Prison Mike gevonden :wink: Goeie keuze wel.

2 likes

:see_no_evil::partying_face:

23 likes

31 likes

Waar is de heer Joost geweest :stuck_out_tongue_winking_eye: Die Omega op die oranje band is wel ergggg lekker moet ik zeggen :ok_hand:t3: Alleen die band met vouwsluiting blijft een te dik pakketje bij mij. Maar het zou net kunnen :rofl:

2 likes

Klopt, die Seamaster sprong er bij mij ook uit …
Samen met de yacht-master … maar die werd niet verkocht.

1 like

33 likes

Voor mij de blauwe!
Deze Breitling vind ik wel heel gaaf!

1 like

Wat vond jij van de blue lagoon om de pols?

6 likes

Deze

Of groen

11 likes

Yachtmaster… punt! :crazy_face:

2 likes

Jij wilt een OP. Punt!

:joy:

2 likes

Hahahah ja dat klopt. Die mooie blauwe… hopelijk duurt het niet al te lang meer. :heart_eyes:

2 likes

De chrono is super … alle twee niet slecht :grin::+1::+1:

Valt vrij groot, mijn vrouw wilde de 54 passen maar gek genoeg oogt het op de pols maar net kleiner dan de superocean in 42.
Komt waarschijnlijk door de lugs vorm.

Haar pols 16cm ofzo maar op mijn pols 19,5 knalt het wijzerblad er wel af (kan ook door de spotjes komen natuurlijk :wink:) maar zou ik persoonlijk voor de blauwe bb58 gaan … puur vanwege de maat.
En de hoogglans lunette is een twijfelgevalletje.

1 like