Jah toerisme en cruise schepen in Noorwegen. We hebben er behoorlijk wat van mee gekregen een paar weken terug. Het is echt wel ontdekt, zonde. Qua natuur Noorwegen, maar voor de rust Zweden, Finland en Denemarken buiten het hoog seizoen. ![]()
Afgelopen week voor het eerst de AD binnen gestapt om een speedmaster te passen, al jaren in mn hoofd om er ooit een te kopen, maar nooit om de pols gehad. Ergens hoopte ik dat het zou tegenvallen, dat zou financieel een meevaller zijn haha. Maar hij was nog beter dan ik had gehoopt.
Nu toch eens kijken naar hoe en wanneer we deze stap gaan zetten…
Zwart met lichte subdials.
Ik ben bevooroordeeld. De groene GS!
Man man, ik blijf dit model zo ongelooflijk fraai vinden. Stalen bandje erbij en tomtiedom, paraderen maar
Yes! Lekker! ![]()
Voor mij toch de reverse panda!
+1
Gisteren in de Seiko boutique aan de Heiligeweg deze, de m.i. mooiste Vanac, als spat het niet echt van de foto af.
Hier vind ik dat de JLC en de OP er toch positief tussenuit springen. Vooral de OP is echt een mooie tint groen, zonder reflecties of sunbursts die afleiden van de essentie. Het is gewoon een heel mooie plaat ![]()
Rondje dealers in Kuala Lumpur gedaan (kan je wel een paar dagen mee vullen, elk merk heeft hier wel een boutique).
Wat highlights:
Indrukwekkend Jorne. Welke heeft de meeste indruk achtergelaten?
De GO SeaQ 39.5mm in groen, helaas boven budget voor nu, en de Cartier Santos M in blauw. Echt onverwachte klik met die laatste… zie die nog wel naast mijn Santos Dumont zelfs.
De ingenieurs waren ook heel tof, maar ik ben niet 100% overtuigd. Kan ook door de te felle spots in de boutique komen overigens.
Vond ik ook uit je lijstje ![]()
![]()
Niet onaardig maar ook niet heel bijzonder om te zien … kan natuurlijk door de foto komen.
Ik zou nog eens verder kijken zodat je nog vaker de Breitling hoek moois kan vullen ![]()
![]()
Doe voor de grap eens een suggestie. ![]()
Hele gave keuze ![]()