Wat heb jij gepast? (Deel 1)

Aqua terra 38 mm

27 likes

Teak. Geen discussie.

8 likes

Deze, helaas geen foto gemaakt.
Mooi horloge maar ik vind hem wel erg hoog… Zonde!

4 likes

Antwerpen blijkt het walhalla te zijn voor horloge liefhebbers.
Welke groene wijzerplaat staat mij het beste?

36 likes

De keuze is reuze in Antwerpen. Heerlijke stad.

14 likes

Vind de GS en Rolex toch wel heel erg fraai!

Is dit bij oa. Bij Tensen?

2 likes

Jazeker. Heb een rondje gedaan vanmiddag, maar niet (te) veel gepast. :grin:

1 like

Mooi dagje :smiley: :+1:

1 like

JLC en AT teak.

1 like

Nu nog een keer de pistachio passen

12 likes

Vind ik de mooiste. Dacht dat die naam alleen voor de pistache kleur was voorbehouden? Heb verder ook niet veel verstand van Rolex :smiley:

Wat vond je van Grand Seiko?

1 like

Jazeker, die heb ik helaas ook niet kunnen passen. Had de kans begin juli in Maastricht, maar toen het aanbod om te passen afgeslagen :thinking:

1 like

De GS is prachtig. Afwerking is fantastisch. De kleur groen met de gele accenten erg tof. Maar de kleur van de OP en de AT vind ik persoonlijk mooier

1 like

Sorry ik las m even verkeerd! Groen ook erg mooi :star_struck:

1 like

Leuke stad en fijne AD :ok_hand:t2:

1 like

Supervriendelijke mensen (bij de AD en in de rest van de stad)

1 like

Jah echt zo. Wij zijn wel fan van Denemarken. We gaan nu met regelmaat een weekje die kant op :heart::ok_hand:t2:

1 like

Wij hadden twee jaar geleden een rondje langs Legoland-Kopenhagen-Helsingor gedaan naar Aarhus toen gemist en dat nu ingehaald. Echt een aanrader inderdaad. We hadden het gecombineerd met Oslo maar dat is een stuk minder leuke stad (en AD). Aalborg is ook zeker de moeite waard als je er nog niet geweest bent (en ook weer met een Rolex AD)

1 like

Nee Oslo geen aanrader? Stond/staat eigenlijk nog wel op de lijst om eens heen. We waren deze zomer vakantie nog in Noorwegen maar Jah west kust langs de fjord gepakt.

Na kerst zaten we een weekje in Aalborg idd leuke stad. Daarom gaan we dit jaar weer naar precies het zelfde appartement na kerst. Ben daar toen het AD wel binnen gelopen. Maar werd toen niet echt naar me omgekeken. Was ook iets van een borrel dus gelijk weer naar buiten gelopen. Misschien nog eens een keer proberen.

1 like

Ik vond de verkoper in Aalborg heel vriendelijk, maar wellicht had hij niks beters te doen op dat moment :grin:.

Oslo is vooral een grote stad: duur, druk met veel toeristen (ook van de cruiseschepen) en ook wel zwervers en drugsgebruikers op straat, en dan niet alleen middenin de nacht maar ook gewoon om een uur of 7 ‘s avonds. Vond ik met mijn kinderen erbij wel minder prettig. Maar de musea zijn zeker de moeite waard en de sfeer overdag is prettig.

Mocht je er nog niet geweest zijn dan was mijn persoonlijke highlight van Denemarken trouwens het Louisiana museum ten noorden van Kopenhagen :ok_hand:

1 like