Ik had ooit een CWC G10. Was weer opzoek naar een, maar ze zijn tegenwoordig vrij prijzig. Gaan voor €250/€300 ongeveer. Had er een via Aliexpress geprobeerd zonder merknaam op de wijzerplaat. Vandaag binnengekregen en hij is oprecht super goed gelukt. Voelt stevig en massief aan. Heeft faux patina wat het vintage gevoel geeft. Uurwerk betreft een Miyota Quartz uurwerk en tikt exact op de minutenmarkingen. Formaat lijkt exact hetzelfde en dat voor €50:
Iemand de Cadisen C8231m al geprobeerd toevallig?
Ontwerp en de maten spreken mij wel aan met een diameter van 38,5mm en 45mm lug-to-lug.
Alleen kleine twijfel tussen de blauwe of grijze plaat…
Miltado? Ik heb er zo een van Baltany. Prima horloge.
En daarom lekker genieten van je NA
Nee Rdunae! Maar zal vast allemaal uit dezelfde fabriek komen gok ik.
Dat denk ik ook.
Doe ik zeker! Heb er nu 3 uit the middle kingdom en draag mijn Watchdives het meeste van allemaal. Zelfs meer dan de meest rechter horloge op de foto
Lekker gebalanceerde collectie zo
kijk. een Rolex owner die ook chinees spul kan waarderen
Kun je de ali link delen? Vind hem namelijk ook erg leuk
Ja tuurlijk
Ze zijn allebei wel leuk. Grijs is als het goed is een soort meteoriet wijzerplaat. Vind die wel wat hebben.
Top!! Dankjewel
Ze bestaan! Blijkbaar
De blauwe heeft ook een meteoriet dial. Dat maakt het net wat lastiger. Vind bij de blauwe ook het contrast wel mooi. Bij grijs is het meer een geheel, wat ook wat heeft…hmm lastig
Blauwe is wel beter afleesbaar.
Ja, dat realiseerde ik mij ook. Toch wel een puntje hè?
Trouwens, ben benieuwd: hoe verhoudt de band van de Rolex zich tot de band van de Watchdives?
Ja lastig te vergelijken. Rolex is natuurlijk perfect afgewerkt in de zin van dat de sluiting lekker dichtklikt etc. De watchdives is mijn vaste grab and go horloge. De band rammelt niet en de endlinks zijn ook massief. De Watchdives voelt oprecht aan als een horloge van 2k. Ik krijg ook altijd complimenten als ik de Watchdives om heb haha.