Mooie collectie:blush:
Waar heb je het bandje van de Sanda Cartier gekocht? Die vind ik wel heel vet😍
Mooie collectie:blush:
Waar heb je het bandje van de Sanda Cartier gekocht? Die vind ik wel heel vet😍
Heb er nog 12 maar dit waren mijn Chinese klokjes en mijn duurste op 1 foto .
Dit is het bandje:
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb onlangs ook enkele Ali express horloges gekocht. Niks mis mee en draag ze nog meer dan mijn duurdere horloges. Ik ben helemaal weg van de vintage Seiko modellen zoals de Captain Willard en de Slim Turtle. Echter onbetaalbaar geworden. Heb de uitvoeringen van Rdunae gekocht en draag deze het meest
Herkenbaar🫣
Vandaag binnen voor nog geen 100 euro via “ome Ali” …een lang gekoesterde wens “een reverso” … “omkeerbare vierkant” van Specht & Söhne.
Voelt degelijk en een wijzerplaat met mooi opgelegde cijfers.
Band is niet echt geweldig maar daar komt wel een ander voor in de plaats van staal of mooi leer.
Geen idee hoe zich dit verhoud tot een “echte” maar gaat mij toch iets te ver om 60 a 70 x meer te betalen.
Leuk horloge.
Ik heb die van mij op struisvogel gezet en dat staat ‘em wel goed vind ik.
Ik heb me laten vertellen dat de afmetingen die van het oermodel zijn.
Kostbare Chinees
Jemig. Dat is wel extreem voor een 1963.
Ik heb ook weer wat nieuwe binnen uit china. Waaronder de welbekende addiesdive met zandduin patroon.
Kwaliteit wel. En vziw vrij origineel
Overigens, wat minpuntjes (maar voor minder dan 60 mag dit geen naam hebben).
Leuk horloge, hè? Ik heb hem al een tijdje. Is inderdaad goede kwaliteit.
Is me nooit opgevallen.
Maar kan ook heel goed dat jij een exemplaar hebt wat beter past. Kan me goed voorstellen dat het niet altijd 100% dezelfde armband is.
Bij de mijne hetzelfde. Maakt me niet uit, want anders was het me wel een keer opgevallen.
Ik heb hem ook besteld, maar dan met logo. Horloges zonder logo vind ik persoonlijk leeg uitzien. Is dit de 39/40 of 36mm?
Het is de 36.
Ik ben het met je eens hoor qua logo, maar … 1) het addiesdive logo is heel lelijk, en 2) deze wijzerplaat is heel mooi.