Heb dit horloge nu drie maanden. Na een week de stalen band omgewisseld voor een rubberen band. Sindsdien niet meer van mijn pols af geweest. Draagt super fijn….eigenlijk niet te merken dat ie om mijn pols hangt.
Dat goudkleurig lusje aan de afregeling denk ik.
Welk horloge is het?
Nu 11/11 eraan zit te komen, zijn er nog mensen aan t kijken naar nieuwe aanwinsten? Sta zelf heel erg in de verleiding van deze Zenith Chronomaster Revival homage van Sugess, zijn er toevallig mensen die er ervaring mee hebben?
Sugess ST 19
Deze vandaag om de pols!
Ik heb zojuist nog een 11.11 bestelling geplaatst.
De San Martin SN0107 (San Martin Ranger)
Foto van internet:
Mooie Sugess horloge!
Ik heb zelf een PD GMT met de NH34 erin gekocht. Ik heb voor de witte wijzerplaat met blauwe bezel op een jubilee bracelet gekozen. Nu afwachten maar.
€ 169,89 85% Off | Pagani Ontwerp V4 40Mm Gmt NH34 Luxe Heren Horloges Top Fashion Automatische Mechanische Horloges Voor Mannen Saffier Waterdicht klok
Erg goede keuze! SM maakt kwalitatief erg goede horloges (meestal dan )
Hier vandaag een Rmalti binnen gekregen. Helaas wel met een, mijns inziens, onvergeefbaar schoonheidsfoutje:
(en een scheef blokje op 3 uur)Ff goed rammelen zitten ze allemaal scheef
Leuk, ik ook, vorige week, komt overmorgen binnen, ligt nu in Keulen, volgens FedEx.
Maar één zonder tekst en logo op de dial. Eens vergelijken met mijn Tudor Ranger.
Ik heb gisteren een Seiko teruggestuurd, 12 uur marker zat scheef en een stofje op glanzende zwarte wijzerplaat. Aliexpress stuurt niet makkelijk terug nee…
Hier zat ik ook naar te kijken. Normaliter vind ik alles behalve fliegers met een steriele plaat leeg/uit balans, maar om de een of andere reden werkt t bij de Ranger zo erg goed.
Zojuist besteld in de 11-11 sale, voor € 69,-. Pagani ‘Design’ PD1711, Planet Ocean hommage met Seiko VK64 erin. Ben benieuwd!