Sugess ST19

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk Sugess en model:ST19
Diameter:
Leeftijd:2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen07-2022
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires:Full set

Verzendkosten : gratis
Conditie (krassen, werking etc):95%, zonder bandje99% :innocent:
Soort uurwerk en kaliber:Handopwinder, Seagull zwanenhals uurwerk
De stopwatchfunctie heeft het nooit gedaan, maar voor de rest 1 of 2 seconden variatie per dag
Vraagprijs:175 incl verzending
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Nadere info:https://nl.aliexpress.com/item/1005003683193091.html?src=rtbhouse&aff_short_key=bDfkka&aff_platform=true&isdl=y&albch=rtbhouse_rmkt&utm_source=rtbhouse&utm_medium=retargeting&utm_campaign=rtbhouse-retargeting&albcp=rtbhouse__8_RMKT_web_NL&albad=veIbOTz7J5Ppd8Vn0MfT-M7CG3WZQ4Q2IJTUFPPG5VX3JEIH4EC2WDSCIBLTIWJXAIN2CT4NQ&gatewayAdapt=glo2nld

13 likes

Een euro UP :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nieuwe prijs 176 euri

1 like

Weekend upje, en om twijfelaars over de streep te trekken doe ik er nog een nieuwe mashband bij , ook al met zo n handig bandenwissel klik systeem :innocent:

!
20220901_093044|375x500

4 likes

UPJE,
en als Max straks wint gaat er een tientje van de prijs af!
:innocent:

3 likes

Tsja en als hij dit komende race weer doet?
Nog maar een tientje maar dat is wel de limit.

2 likes

Tsja beloofd is beloofd, en Max deed het weer, dus 156 euro is de bodemprijs voor dit zo goed als nieuwe horloge van 250 euro plus invoerkosten :grimacing:

1 like

Laatste up dan maar: 150 euro :grimacing:

Komende week in huis, geen invoerkosten, en anders gaat ie de kluis weer in :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Tsja kluis open gisteren, en daar lag ie nog :innocent:
Chinese vlieger in retro look
Upje maar

Tsja, er staat nu een Sugess duiker te koop, dan doe ik mijn vlieger er nog maar weer eens bij.

:innocent:

2 likes

Black Friday aanbieding :rofl:
145 euro

1 like

Upje voor de mensen met goede voornemens :tongue:

3 likes

Morgen is de L weer in de maand, vandaar een Laatste up :rofl:

1 like

Omdat dit merk nu in het brandpunt van de belangstelling staat, een allerlaatste up
:nerd_face:

2 likes

voor 2024 :joy:

5 likes