Horloges uit "Middle Kingdom"

Jup. Als de real deal toch is met een 10atm komt, wil ik hem wel kopen :wink: rot dingen zijn zo duur, terwijl ze maar 5atm hebben. Nee dankje

1 like

Nou, dan snap ik dat je dat Chinese spul helemaal liever koopt dan een Patek. Dan ga je helemaal huilon.

Zoek voor de grap eens op wat die Escapement Time kost. Geen 300 euro kan ik je vertellen…

Ik heb er ook een gehad. Ander model weliswaar:

5 likes

60 ballen voor een Seiko kopie met een Quartz uurwerk is nou niet echt bepaald goedkoop toch?

2 likes

Seiko VH31 quartz uurwerk. Vier tikjes per seconde. Daarbij hou ik persoonlijk wel van een quartz - lekker nauwkeurig. Mijn Addiesdive AD2023 (zelfde uurwerk) hoef ik slechts twee keer per jaar op tijd te zetten.

11 likes

Kijk, en deze vind ik dan wel weer leuk. Wel allerlei kenmerken van verschillende horloges, maar wel een eigen smoel.

1 like

Geïnspireerd door Bill @Tsuyosa een overzicht van de Chinese horloges die hier gepasseerd zijn. Allemaal exen :upside_down_face:

11 likes

Jij hebt inderdaad ook al hele leuke gehad ja! Heel mooi

1 like

Prachtig man👌🏽 je hebt een mooie collage van gemaakt!
De meeste mensen weten het niet maar @Piede is mijn tweelingbroer :joy::joy:

2 likes

Mijn Seestern met 62GS case :heart_eyes:

14 likes

Mijn meest gedragen horloge. Vind het nog steeds bijzonder dat er een Quartz uurwerk in zit waarbij de secondewijzer vloeiend loopt. Perfecte Grab and go horloge:

17 likes

6 likes

4 likes

4 likes

Valt mee hoor.:wink:

2 likes

Heerlijk toch hoe erg hij verkleurd in ander licht :open_mouth:

9 likes

Heel leuk model! Wat is de prijs van dit klokkie?

5 likes

Helaas wordt dit model niet meer gemaakt.
Seestern horloges zijn onder de 500 €

Hier kun je een revieuw bekijken;

3 likes

Hmmm…doet mij aan een ander horloge denken🤔…

Geintjuuuh

2 likes

Kijk eens aan😉 wat we hier nou hebben @Watchlover7

6 likes