Zozo, ze blijven maar binnenkomen bij jou🤣
The question was, is this the best Homage of Submariner
Nee de beste is de tudor submariner
100%. Ja de ginault komt kwalitatief net wat hoger ivm betere afwerking en uurwerk etc, plus de wijzers zijn anders en de seconde wijzer is rood, dus tis niet echt een sub homage. Maar op ome ali en in het algemeen komt sugess daarna hoor. Er is geen ander die in de buurt komt. Oja doe er even een mooiere insertje in, komt ie beter tot zijn recht
Je kan pas bepalen welke het meest op een echte Submariner lijkt om het moment dat je een echte Submariner langere tijd in bezit hebt gehad. De beste hommage is, zoals Justcasual zegt, een Tudor Submariner. En anders wel een Tudor Black Bay.
Ginault, had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Even hun site bekeken maar best interessant!
Hand built in America
De ocean rover 2. mooiste van alle modellen. Opzich wel leuk met andere handset en de rode seconde wijzer.
Ik zie van jou meer nieuwe aankopen verschijnen dan dat ik foto’s neem van mijn huidige collectie
Mijn enige horloge uit China, een hommage van een Zenith… safari. Ben t even kwijt. Er zit een B&S band op voor omega speed Apollo. Lekker samen geraapt via dit forum.
Klopt. Drama. Maaar heb al een lange tijd niks nieuws gehaald hoor. Tis dat ik de v1 sugess hulk en de cronos al een hele lange tijd zocht.
Leuk, die is ook gaaf!
Haha, hoe bevalt deze? Ooit een 37mm ‘‘PRX’’ van ze gehad, maar ook snel weer weggedaan.
Bevalt vrij goed. De kroon kan wat beter maar doet wat ze moet. Het werkje loopt +7 per dag.
Ik heb ook een PRX. Deze was beduidend minder kwaliteit. En de batterij was binnen de 3 maanden leeg.
Niet doen…
Mn spaarvarken krijg ik zo niet vet…