Ik dacht al, hij lijkt ergens op Desalniettemin ben ik er erg tevreden mee
Aldus Ginault De eigenaar die klonen maakte van Rolex is nu in ene eerlijk geworden.
poacher turned gamekeeper…
Wat dus alleen maar toegejuigd zou moeten worden. Maar dat is niet jouw stijl.
Het vertellen van sprookjes ben ik ook niet van.
Al die negativiteit is het forum niet van. Blijf lekker uit de topics weg die gaan over dingen die je triggered. Lekker positief doen is juist wat dit een fijn forum maakt.
@Bjr1983 lijkt wel bijna een fulltime job voor hem om zich zo bezig te houden met homage topics. Word tijd om er 1 aan te schaffen
Laten we anders allemaal wat geld bij elkaar leggen voor een mooie Pagani?
Heb er nog wel 1 liggen
Dat gejank ook allemaal . Wanneer een microbrand een homage maakt is het allemaal prima, maar wanneer die van het ali forum komt (en 9 van de 10x nog betere kwali is) dan is het huilie huilie.
En doooorrrrr…
Om gek van te worden, die zelfbenoemde ambtenaren die geobsedeerd toezicht houden op de naleving van hun zelfbedachte regeltjes.
Gekocht voor m’n zoon van 12: Addiesdive.
Lekker zomers en quartz, dat is makkelijker voor hem. Ik vind hem leuk voor die 3 tientjes.
Case in point: m’n Sharkey. Saffier ipv glas, hackable uurwerk dat je ook nog gewoon kunt opwinden ipv de Seiko die dat allemaal niet kan, eigen logo op deksel ipv een gejat kunstwerk van een golf. In elk opzicht beter dan het origineel.
Heel mooi model, met historie.
Vele leuke varianten te krijgen ook.
Ja precies. Dit is de klassieke variant, nou ja redelijk .
In ieder geval 38mm en plastic glaasje.
Echt hè. Deugers pur sang.