Hier kan ik niet warm voor lopen.
Liever een goed gejat dan slecht bedacht was het altijd bij San Martin
Tja, ik ben van de meeste hierboven ook niet wild, maar ze gáán er in elk geval voor. En ik wilde, eerlijk is eerlijk, Tsuyosa voor zijn
Die heeft ze allemaal al besteld denk ik
Dan heb je de lat hoog gelegd, maar het is je gelukt
Heeeey, die Ixdao is echt nice!
Ik had deze met een witte MOP. Helaas en met pijn in het hart moeten retourneren omdat de datum niet wou flippen (PT 5000).
Benieuwd of ik ooit mijn centen terug zie…
Via Aliexpress komt het meestal wel goed.
Alleen je inklaringskosten ben je wel kwijt!
Je kan daar achteraan. Als je PostNL bewijs geeft dat je het horloge hebt geretourneerd, dan krijg je de kosten terug.
Edit: in ieder geval de BTW.
Netjes alle bewijsstukken overhandigt aan PostNL, sterker nog ook met PostNL (track&trace) weer teruggestuurd.
Kreeg na 3 maanden een afwijzing vd Douane met een pak papier aan uitleg. Kon in hoger beroep gaan, geen zin in dat ontmoedigingsbeleid. Heb alle papieren in de prullenbak gedumpt!
Dat wist ik helemaal niet. Ik woon in België trouwens, maar mss geldt hier wel hetzelfde principe.
Ik moet wel zeggen dat ik erg het idee krijg dat die douane rakkers er maar op los gokken.
Nog niet zo lang geleden een pakje van 50 euro van een medeverzamelaar van safety razors laten overkomen en kon 150 procent BTW en invoerkosten betalen…
Ik zal al erg blij zijn als ik de aankoopprijs terugkrijg.
Yep, BE douanekosten zijn echt ranzig.
Ik bestel dan ook niets meer buiten EU.
Pff, en ik dacht dat importeren naar Nederland duur was.
Hand built in America. Huhuh. Tuurlijk!
De belangrijkste onderdelen, zoals de middenkasten, achterkasten en bezels, worden CNC-gefreesd in onze eigen werkplaatsen. Elke middenkast/bezel wordt vervolgens met de hand afgewerkt.
Andere hulpstukken, zoals de pakkingen, o-ringen, armbanden, kristallen en inzetstukken, worden betrokken van leveranciers in Azië. Het uurwerk is Zwitsers (Sellita). We doen ons best om de belangrijkste onderdelen hier te fabriceren. Maar er zijn bepaalde onderdelen, zoals de pakkingen en kristallen, die we hier gewoon niet maken.
Na de voltooiing van elk horloge ondergaan we zelf een reeks laatste tests, waaronder een waterbestendigheidstest, een cosmetische kwaliteitscontrole en een laatste test van de timingnauwkeurigheid en gangreserve op een opwindmechanisme, voordat we het verzenden. Hoewel het horloge in de strikte zin van het woord een hybride is wat betreft het land van herkomst, zijn we er erg trots op dat niet alleen de horloges hier worden geassembleerd, maar ook veel van de belangrijkste onderdelen hier worden bewerkt, vandaar “Hand Built in America”.
Ginault
Ze maken leuke originele ontwerpen, jammer dat dit dan weer een kopie van Tudors homage aan een Rolex is, die effectief gekocht wordt.