Horloges uit "Middle Kingdom"

Bedoel meer zoiets creëren voor ongeveer €100. Kwaliteit is echt super.

Die pasvorm is gewoon heel goed.

Het is meer de vraag soms denk ik waarom Zwitsers zo duur zijn

1 like

Zou je kunnen inschatten in welke prijsklasse dit horloge kan concurreren met Europese en Japanse merken?

1 like

Je moet geluk hebben met zo’n horloge i.v.m. QC. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat een bezel bijzonder slecht was uitgelijnd of dat de schakels van de band erg stroef liepen. Dit dan met name bij Pagani. Als alles goed is dan doe je echt een goede koop.
Bij San Martin heb ik tot op heden nog geen QC problemen ondervonden maar daar betaal je dan ook wel flink extra voor.

Horloge overgenomen van @Snellejelle :sunglasses:

12 likes

8 likes

Stat je mooi Erik🤜🏻

1 like

Vandaag binnengekomen net op tijd voor de aanstaande vakantie :sunglasses: 20atm. Saffier, SeikoNH 35 uurwerk . De stalenband ( wel massief) toont wat goedkoop , maar kreeg er ook nog een waffle bij .

7 likes


Mijn NA kwam net binnen, Cronos GMT

14 likes

En bevalt het? Hoe is de stalen band en hoe draait de bezel?

1 like

Tot op heden prima, QC lijkt op orde. Bezel kan 2 kanten op draaien, 24 clicks dus grote stappen.
Stalen band is netjes, dunne jubilee.

12 likes

Toevallig een linkje waar je hem vandaan hebt? Vraag dit voor een vriend :sunglasses:

4 likes

Bij mij ging er in de winkelmand minimaal 100 euro af, bij Postnl moest ik 10,30 inklaring afrekenen. Prijs is dan +/- 270 euro. Duurste AlieXpress aanschaf ooit.
3 likes

Vandaag een nieuwe leren bandje van Kish.nl binnen gekomen.
Vind het wel een goed combo, al zeg ik het zelf :wink:

11 likes

Vind dit er leuk uitzien, op de insta van Merkur watches, die verschillende submerken lijken te hebben.

Wil nog een keer iets zalmkleurigs proberen voor een Middle Kingdom prijs :slight_smile:

6 likes

O damn! Dat ziet er idd goed uit ik ga ook even speuren. :grin:

1 like

Ik kom alleen deze tegen in de merkur shop op Aliexpress:

Die is overigens ook erg mooi. :open_mouth:

5 likes

Zeker weten!

1 like

Blijft een schitterend horloge dit
Lijkt op de baltic micro rotor (ze hebben dezelfde movement) maar dit horloge was er eerder dan de baltic

2 likes

Thanks.

Ik heb nog een zwarte en een witte rubberen band besteld. De witte is eigenlijk meer voor de zomer. Ben benieuwd hoe deze band de horloge zal staan.

Vind het het echt een super mooi horloge en lijkt mij ook een echte strap monster! Super content mee :ok_hand:t5: