Horloges uit "Middle Kingdom"

De Explorer en de Colt zijn op een zelfde wijze aangekocht. Eerst een homage ervaren, daarna de real deal

5 likes

Jammer dat je jezelf kennelijk moet indekken tegen haters op dit forum van liefhebbers.
Veel draagplezier gewenst :+1:.

2 likes

Prima toch? :man_shrugging:

En al houdt je t wel bij een Chinees… als je zelf maar tevreden bent.

Zolang je niet op hf mensen die de real deal hebben gekocht gaat uitleggen dat jij t zelfde horloge hebt voor 100 euro :rofl:

1 like

Zag deze voorbij komen

9 likes

GS-achtige vibe bij deze

Precies mijn gedachte, zag wat reviews voorbijkomen die erg positief waren.

Wat is het?

Ik zag ze in tientallen kleurvariaties voorbij komen. Seiko automaat, saffierglas voor en achter, geschroefde kroon, geschroefde massieve band, staal, leer, met logo of zonder logo, verschillende structuren qua wijzerplaat



7 likes

Niet mis iig. Enig idee wat ze moeten kosten en specs?

Net even gekeken. Als ik het goed zie, 39,5mm diameter, 11mm hoog, 47mm lug2lug, 100m wr, 22mm lugbreedte en 18mm aan sluiting, aan beide kanten saffier, voor met AR coating. Prijs incl coupons en verzendkosten (15 dagen garantie) rond € 180,-

3 likes

Valt op zich nog goed mee…En er wel een nh35 in zitten oid?

Ja, NH35

@Arcade Heel mooi horloge zeg! Mag ik vragen waar je die besteld hebt?

GS-achtig? Dat zijn voor een groot deel gewoon variaties op een bestaand GS model hoor :stuck_out_tongue:

Vandaar dat ik het toch aangaf? :laughing:

GS-achtig klinkt alsof ze zelf iets hebben verzonnen ipv het kopieer apparaat hebben aangezet :stuck_out_tongue:

Mea culpa :v:

Haha dat klopt inderdaad. Maar dat geldt voor het merendeel van de horloges die je kunt kopen, er zijn nog maar weinig aansprekende nieuwe ontwerpen. Het wordt steeds meer een variatie op iets reeds bestaands. Als voorbeeld, de hele hype rond Tiffany blauwe wijzerplaten

Ik zie vooral variaties op jaren 60 modellen… maar bij de grote merken (en sommige chinese merken) zie ik wel degelijk originele nieuwe designs.

Sea-gull doet leuke dingen.

1 like

Klopt helemaal. Kwalitatief is het eigenlijk allemaal vaak wel dik in orde. Originaliteit is een ander verhaal :wink: