Horloges uit "Middle Kingdom"

Klopt, dat vind ik ook. Mis toch een naam of embleem oid.


Is er iemand met een captain willard op staal die weg mag?

1 like

Het moment dat Seestern vanuit de EU gaat verschepen, ga ik weer geld moeten uitgeven. :sweat_smile:


Elke dag zwembad, met kinderen stoeien, zonnebrand eraf wassen. Geen centje pijn! :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Deze NA Merkur net binnen gekregen.

21 likes

Nu maar hopen dat er geen scheldwoord op de dial staat. :sweat_smile:

1 like

Hoe vindt je de kwaliteit van het horloge ?

1 like

Niets te klagen, ik heb misschien geluk met de QC van de Chinezen. Hij loopt nu zeker al een week met dagelijks dragen en blijft keurig op tijd. Elke euro waard van de 260 die ik ervoor heb betaald.

1 like

14 likes

Mooi hoor, leuk kleurtje! Eerste bevindingen?

1 like

Ik heb hem nu een dag en ik vind hem erg leuk. Ik ben niet vies van Chinese " hommages" maar deze vind ik qua Chinees op zichzelf staan. Correct me if i’m wrong maar voor zover ik weet is dit een zelf ontworpen model. En de kleur en sunburst van de dial is erg mooi. Opgelegde indices en wat Chinese tekens die zomaar een scheldwoord zouden kunnen vormen.
Hij valt goed op de pols met de 38mm en de afwerking is goed. De brush is wel wat grof en de band (van echt leer) is wat stug. Maar wel een band met snelsluiting dus makkelijk te vervangen.
Het mechaniek is een handwinder en heb eerlijk gezegd geen idee van welk merk. Ik dacht ergens Tongji te hebben gelezen maar weet niet of dat daadwerkelijk het merk van het uurwerk is. Het loopt in ieder geval tot op heden 4 seconden per dag in de min. Dus zeer acceptabel. En oh ja, geen hacking op het uurwerk.

15 likes

Heb deze een week in bezit. Horloge is goed afgewerkt alleen de lume blijft een dingetje bij PD. Vind het verder geen groot probleem. Draagt fijn op de bracelet.

Vandaag overgezet op een bordeauxrode leren band. Vind dit zelf ook erg mooi eruitzien.

Tijdens deze Ali sale heb ik de Air King versie besteld van PD. Ben benieuwd :wink:

8 likes

Incoming! Was al een tijd op zoek naar een mooie zalmplaat en deze kon me wel bekoren, erg benieuwd!

16 likes

dat is een mooie

1 like

Vandaag ontvangen. Niet slecht :wink:

9 likes

Gister binnengekomen en ben er erg blij mee. Ik zocht iets met een ‘zalmplaat’ en wilde op een bescheiden budget blijven. Toen kwam ik deze tegen en ik vind het ontwerp voor een Chinees horloge origineel :sushi: altijd even afwachten hoe hij in het echt is maar erg tevreden over afwerking etc!

22 likes

Ziet erg netjes uit zeg! Is dat ook de standaard band?

1 like


Achterkant is soms fraaier !
:innocent:

6 likes

Yes dit is de originele. Ben er inmiddels achter dat op zwart leer nog net wat mooier is. Kan sowieso verschillende banden hebben!

2 likes

Zo zijn er genoeg die hier maar al te graag hun gal over zouden spugen.

Dit is hoe ik mijzelf voorbereid op een eventuele aankoop. Ik heb interesse in een horloge met een fluted bezel en jubilee/president band. Dit exemplaar bevestigd voor mij dat het de moeite waard is.

Wat een ieder ander persoon vindt van deze aanpak, i dont care. Het bevestigt mijn verlangen en draagt bij aan de weg daar naartoe. Mijn aankoop, mijn wijze.

6 likes