Phoibos heeft zelfs een eigen topic zie ik net;
Vertel mij wat, heb er 7 jaar gewoond
1999
1997 🤷
my mistake. loop 2 jaar achter
Is het een goed horloge? Ik wil er ook een kopen, maar twijfel nog wat omdat ik niet zeker weet of het horloge het geld wel waard is.
Jazeker. Ik heb met alle kortingen die ik op AliExpress kon krijgen (en ff wachten met kopen nadat je het horloge toegevoegd hebt aan je winkelmandje zodat de prijs nog wat lager wordt) 160 betaald (en met nog 1 besteld voor 152,= met gele wijzerplaat. Is hetzelfde horloge als je bij poljot24.de koopt voor 299,=. Loopt mooi op tijd, chronograaf loopt perfect en gaat perfect terug. Ik heb vorig jaar een goudkleurige tweedehands gekocht, die heb ik al ruim half jaar en die loopt ook prima op tijd. Paar seconden per dag afwijking. Dus zijn geld meer dan waard!
Fraaie wijzerplaat ook. En de subdials mooi geplaatst zonder dwars over cijfers heen te gaan.
Klopt. Mooie verhoudingen idd. T is niet voor niets veel verkocht model.
Deze is nu onderweg. Vorige week eenzelfde verkocht maar toch maar weer een besteld…
ok bedankt!
Oh ja, ineens bedenk ik me dat ik ooit eens ook zo een ding hebt gekocht. 1x gedragen en daarna in een laatje beland… Even afstoffen, aanslingeren en voila…
Mocht je die met zwarte plaat ooit willen wegdoen…
ADDIESDIVE AD2118
Verrassend leuk horloge voor een leuke prijs (€ 107). Kast en band zijn als een Rolex, gesp is netjes zonder de gebruikelijke dubbele sluiting. Maar het gaat natuurlijk om de wijzerplaat. Geïnspireerd door Grand Seiko en Straum. Wijzers zijn ook Grand Seiko achtig en de blauwe secondewijzer is een leuk detail.
Uurwerk is een 3Hz NH35. Misschien is het toeval of Addiesdive heeft het uurwerk gereguleerd want maximale afwijking, in vijf posities, is +4/-2 met een beat error van maximaal 0.1 mS op de time grapher.
De specificaties zijn 39mm, 48mm lug-to-lug en 14.5mm dikte door het mooie bolle glaasje van saffier met blauwe coating. Het geheel weegt 150 gram. Schroefkroon is niet te groot, alles netjes in 315L staal met geborstelde en gepolijste details en waterdicht tot 100 meter volgens fabrikant. Druktest gedaan en bij 190 meter (verder gaat mijn meter niet) nog geen problemen.
Enig minpunt is het deksel. Het geëtste logo heeft scherpe randjes en voelt als een scheermesje op je huid. Deksel een paar minuten in de tumbler gedaan en probleem is nu opgelost.
Al met al leuker, beter en mooier dan verwacht. Leuk zomers horloge.
Heb nu iets teveel horloge waardoor hij (nog) geen draagtijd heeft gehad, maar hij bevalt idd erg goed.
Thanks Henk voor de uitgebreide review van deze Addiesdive. Tot nu toe had ik het niet zo op Addiesdive.
Toch zijn die Pagani Explorers wel lekker zomers. Moht iemand die met de witte wijzerplaat weg willen doen dan hoor ik het wel
Dikke prima hoor. Van de rode kleur wordt je blij. Een saffieren bezel op een horloge van € 100 is wel een mijlpaal…
Hij is leuk!
Hej!
Ik moet mij nog een keer voorstellen, lees al geruime tijd mee maar deze wilde ik alvast even plaatsen.
Zojuist binnengekomen. 8 dagen geleden besteld.
De Tevise Automatic Day, Date, Month, Day/Night and 24hr Indicator…
Sta er echt vesteld van, van wat je krijgt voor het geld haha… Dit alles heeft me inclusief verzenden nog geen 30 euro gekost😲
Als hebbeding voor de grap erbij naast het serieuze werk een heel leuk horloge, ben er blij mee😃