Horloge van mijn collega. Blijft een gaaf horloge voor het geld!
Lekker frisse kleur,
cooler dan een 2derangs Rolex
Prachtig uurwerk
In de nachtdienst met deze Pagani.
Loopt best prima met een beat Error van 0,7 en - 8 sec. p. 24uur
En dat voor de prijs van een halve tank benzine
Iemand ervaring met deze Baltany? Merk staat bekend om prima afwerking en ik vind deze bruine sunburst dial echt schitterend. Formaat is met 39mm ook echt perfect.
Klopt!
Heel mooi afgewerkt, zeker voor de prijs.
Ik heb zelf de ijzeren band er afgehaald maar ook die voelt goed aan en de schakels zitten met schroeven vast. Ik ben enorm te spreken over dit horloge. Super goeie lume ook.
Wat mij betreft een aanrader.
235 versus 75. Geen 5 maal, wel een groot verschil. Al is een echte natuurlijk nog vele malen duurder. Maar waarom ik voor de Baltany zou kiezen: 1) mooiere bruine plaat, 2) mooier en subtieler logo en bedrukking onderaan, 3) groene versus blauwe lume, 4) mooiere finish. 5) De naam Pagani Design staat me tegen, maar dat is vooral persoonlijk
Thanks, ziet er super uit zo!
Thanks, die suede nato heb ik van @Piede gekregen. Ik draag m ook wel eens op een bruine paratrooper strap, olijfgroene en khaki nato.
Ik heb er overigens 160-180 (geen idee meer hoeveel precies) voor betaald met ali coupons. Ik kan niets zeggen over de kwaliteit van Pagani designs maar de Baltany is echt veel voor je geld.