[/quote]
Ik vind dit een zeer fraai horloge. Ik denk dat een rally bandje hier ook mooi op zal staan.
De kast lijkt me overigens geïnspireerd door de Girard Perregaux 2598 Vintage 1960.
Ik heb ditzelfde horloge vandaag ook ontvangen en net als jij heb ik het originele bandje gelijk omgewisseld voor een zwarte kroko met ronde aansluiting aan de kast. ( er zit dus geen ruimte tussen kast en bandje ).
Verder is dit gewoon een geweldig horloge, maar dan dus echt - en voor krankzinnig weinig geld. Hoogstens jammer dat de solide tweezijdig draaibare bezel 24 kliks is en geen 60 kliks, maar verder is dit horloge TOP !
Fan-Tas-Tisch ! Ik hou hier wel van!!!
Heel mooi horloge, gefeliciteerd. Wat vind je van de maat, draagt hij groot?
Zijn er hier nog mensen die een leuk horloge hebben dat niks ligt te doen met zwarte / donkerblauwe plaat met 20mm lugbreedte?
Ik vind dit een zeer fraai horloge. Ik denk dat een rally bandje hier ook mooi op zal staan.
De kast lijkt me overigens geïnspireerd door de Girard Perregaux 2598 Vintage 1960.
[/quote]
Of geïnspireerd op de Longines 3582 uit de jaren dertig
Longines majetek
Bill, dat laatste horloge, die Specht & Sohne heeft een wel erg leuke uitstraling.

leuke
Grappig he. Hoeft idd nooit super duur te zijn. Oorspronkelijk duits maar overgekocht door China. Tenminste zoiets begreep ik.
De nieuwste loot aan de Bonsai.
Gisteren op ,jawel, Chinees Nieuwjaar opgehaald.
Een leuk marktplaatsdealtje.

Orange
Man, heb in jaren niet zo’n goede lume gezien. Om 2200 uur naar bed en vanochtend om 9 uur nog zeer duidelijk zichtbaar

zorgeloos deze Relax dragen
Dat weet ik uit ervaring nu wel zeker
Je zit nog voorin de inloopperiode. Dit kan nog helemaal de goede kant op gaan. Een week of vier, vijf verder zal het allicht anders zijn.

Je zit nog voorin de inloopperiode. Dit kan nog helemaal de goede kant op gaan. Een week of vier, vijf verder zal het allicht anders zijn.
Dus volgens jou hoef ik hem nog niet terug te sturen naar de dealer en m’n geld terug te vragen ?

Dus volgens jou hoef ik hem nog niet terug te sturen naar de dealer en m’n geld terug te vragen ?
Ik ga er vanuit dat dit een grapje is