Horloges uitlenen.

Hij kan je ook uitnodigen , de hele dag op zijn kosten, als ze weggaan voor huwelijksnacht na feest even teruggeven en geniet van je kale pols in Parijs

1 like

Die mag ze allemaal dragen.
Nu al met zijn 15jaar.

Onze jongste mag er niet eens naar kijken…

4 likes

Als er één moment is waarbij spullen totaal onbelangrijk zijn, lees welk horloge je om je pols hebt, dan is het je trouwerij

:heart_eyes:

Daar wordt aan gewerkt. Eerst maar eens lobbyen om de bruiloft (lang) uit te stellen…

1 like

Als je het niet kan veroorloven, dan verdien je het niet.

2 likes

Als je iets leent besef je de waarde niet. Ik verwacht dus niet dat iemand er net zo mee om gaat als dat ik dat doe.

voor mij dus. Nope

1 like

Ik vind het leuk dat mijn vrouw af en toe de Connie omdoet.

Verder blijft iedereen van mijn horloges af :face_with_raised_eyebrow:

Mijn horloges zijn niet van het kaliber dat ze op een huwelijk niet uitgeleend mogen worden. Had zelf conform conventie geen horloge om. Als het een zuiplap is dan evenwel misschien liever niet.

Je weet dat Connie straattaal is voor condoom? Zo krijgt je bericht een dubbele betekenis.

:hear_no_evil::hear_no_evil::hear_no_evil::hear_no_evil::hear_no_evil:

3 likes

Mijn meisje mocht soms wel eens wat lenen, maar die heb ik om daar vanaf te zijn maar een eigen horloge cadeau gedaan.

Verder zou ik erg terughoudend zijn met goede vrienden, omdat ik me afvraag of die er allemaal mee om zouden kunnen gaan.
Enkele forumleden die ik wat beter ken zou ik daarentegen zo iets meegeven.

1 like

Één keer gedaan, spijt voor de rest van mijn leven. Met lederen band in het water gegaan, golf gespeeld en aan de krassen te zien lekker in het zand gespeeld met de kinderen. :disappointed_relieved:

6 likes

:point_up: dit dus!!

1 like

Beetje “pronken met andermans veren” dus…

En niet anders…:+1:

Mijn reserve horloge mag hij zeker lenen. :sunglasses:

1 like

Precies. Mijn zus, misschien 3 vrienden kunnen bij me aankloppen. De rest van de wereld: nope.

Trouwens, mijn beste vriend had een duikcursus (afgelopen maand, vakantie). Hij wilde graag een duikhorloge lenen. Zijn idee van een horloge: Iwatch. Ik heb 'm mijn oude duiker gegeven (TAG S/EL automaat met 2892-a2) en hij was er erg blij mee. Wat ie nog niet weet is dat ie 'm mag houden. Ik draag hem eigenlijk niet en draag met duiken nu mijn SMP of Halios. Hij is er blij mee en draagt eindelijk een serieus horloge. Win - win.

12 likes

Oef… áls ze me al zien op een wijkfeest, dan toch zeker niet met een dure klok om de pols…

Ik alles met Saffierglas zal ik over nadenken. Maar het ligt zeker ook aan de persoon en aan het uitgangspunt om een specifiek horloge te vragen.

maar ik zou eerder die persoon helpen aan een mooie oplossing in de vorm van “goedkoop” eigen horloge om na zijn bruiloft ook nog op en op terug te kijken.

het is voor mij dus een 90% nee

Laatst zelfs zelf aangeboden.

Werdt vriendelijk bedankt, als hij een horloge ging dragen zou hij een eigen horloge willen dragen/ evt aanschaffen.

Voor dat soort gevallen koop ik er n REPLICA bij.
“Geen probleem, hier heb je mn gouwe Roleks.”

2 likes