Horloges uitlenen.

Wat ? :thinking: wat een onzin.
Bijna net zo erg als dit :

Of is dit een geintje ?

6 likes

Een oppervlakkige kennis? Dat gaat 'm echt niet worden! Echter een zeer goede vriend, die krijgt mijn creditcard er ook nog wel bijā€¦

1 like

Heb geen problemen om een keer iets uit te lenen. Enkele horloges niet, omdat deze een emotionele waarde hebben. Uiteraard enkel aan bekenden, ook al een paar keer gedaan.

Mocht er een keer iets gebeuren, dan lossen we dat vast wel weer op. Uiteindelijk zijn het maar spullen.

2 likes

Er zijn een aantal dingen die ik per definitie niet uitleen: mā€™n vrouw, mijn auto en mijn horloges!

Dat geldt overigens ook andersom: ik vraag zelden iets ā€œte leenā€ en alleen als het niet anders kan, met tegenzin.

2 likes

Heb een keer een swatch ā€œuitgeleendā€ aan mijn broer 15 jaar geleden moet hem nog terug krijgen, leen niets uit!!! De enige die buiten mijzelf om mijn horloges mag dragen is mijn vrouw want wat van mij is is van haar.
En de bruidegom hoeft op zijn speciale dag geen horloge om.

3 likes

Met tegenzin andermans vrouw lenen! :grin:

5 likes

Nee dank je

Ja, deze was makkelijk in te koppen :joy::joy::joy::joy:

1 like

Verplichte kennissen zijn dat Frans!

1 like

Je mag toch iets moois lenen van een ander ? Voor die ene dag ? Zie het probleem niet. Ik lees van die egoĆÆstische meningen allemaal hier.

Je bedoelt de familie ? Al heel lang geleden vaarwel gezegd :airplane:

4 likes

Oh, ze heeft geen piemel daar heb ik dan ook geen probleem mee :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:. Verder blijft iedereen ook van mijn condoom af.

3 likes

Ja!

1 like

Een vriend of vage kennis die wil gaan trouwen moet geslagen worden, niet ook nog gaan belonen met het lenen van een horloge :rofl:

3 likes

Lekker hoor, nooit meer op bezoek bij tante Annie en Ome Gerard. Schijnheilig in een kringetje zitten :laughing:
Ik heb nog Ć©Ć©n aardige zus, maar die woont ergens in noord Zweden, dus die zie ik ook amper :smile:.
Voor de rest : doeidoei. Al vanaf mijn euhā€¦17e.

Leeft hij nog?

1 like

Dan heb je mijn peettante nog nooit gezien! :face_vomiting:

Ontopic
Zus: ja
Beste maten: ja
Kennissen: kijk maar naar de stand van de zon
Familie: gun ik t licht in de ogen niet

4 likes

:smiley::joy:

1 like

Dat welā€¦was helaas een goede vriend :smile:
Stiekem baalde ik toch flink, maar hij als niet horloge liefhebber had weinig begrip.

Nee ben zo ie zo niet van lenen en uitlenen.

Daar heb ik echt een schurft hekel aan hĆØ. Zeker bij vrienden. Je hebt toch respect voor andermans spullen. Als jij er nog wel netjes mee bent dan doe jij dat ook. Ik had m bij wijze van afgeplakt. Of even gecheckt hoe jij er in zit, wat zijn de spelregels, etc.

Maar goed vlg keer leen je zijn autoā€¦ daar ga jij weer minder zuinig mee omā€¦

3 likes