Horloges van automerken

Ze mogen die Mercedes dan wel voor mijn deur zetten, geen probleem.

Waar was dit?
Nog even getwijfeld omde box onder de oksel te nemen en het op een sprintje te zetten?

tenor

1 like

IAMS 2019 afgelopen weekend in de RAI…

1 like

Mn beide Porsche horloges,

5 likes

Ik heb 'm besteld. De AMG wordt binnenkort onder rembours bij jou voor de deur afgeleverd!

Sportief en comfortabel!

5 likes

Bedankt :+1:t3: toch fijn zo’n forum

1 like

Deze Sicura Safari MG Edition uit begin jaren ‘70 kwam vandaag binnen:

Helaas ben ik nu onderweg naar Schiphol om morgen naar het buitenland te gaan en ik denk niet dat ik hem door security krijg, hij blijft dus even thuis :slight_smile:

6 likes

Ik snap de twijfel, ik zou het ook niet riskeren met zo’n exclusieve horloge. Al denk ik dat niemand dit zal zien, de kast is ook al van staal

2 likes

Deze is ook wel leuk…

4 likes

Eind jaren ‘70 met geinige octagon bezel:

6 likes

Blijkbaar was er in de jaren 70 een samenwerking tussen Rodania en Alfa Romeo. Deze is New old Stock en vind hem erg apart :grinning:

7 likes

Mijn auto gerelateerde doos:

7 likes

Vet! :ok_hand:

2 likes

Dit is het echte werk! :+1:

Afgelopen weekend in Duitsland deze Peugeot
Ana-Digi gescoord. Mijn andere ‘autohorloges’ zijn wel vintage overigens :yum:

4 likes

Geen idee of ik deze hier wel eens heb gepost. Ééntje uit de oude doos, horloge is inmiddels verkocht.

3 likes

Heb deze vorige maand verkocht, was voor dames, had ik meer voor de heb,
Toch maar weg gedaan.

3 likes

Om een oud topic weer nieuw leven in te blazen:

2 likes

Leuk!

Over de foto’s @anon23521125EV: De eerste foto snap ik. De tweede foto niet zo… tenzij… ik bedenk nu dat ik wel eens heb gelezen of gehoord dat Maserati oorspronkelijk een tractor fabriek was en dat ze die nog steeds maken. Best actueel eigenlijk. Op zo’n landweggetje kun je er zo maar een tegen komen op weg naar Den Haag of Groningen. Maar het is dan ook weer niet echt waarschijnlijk dat de besturende boer zo’n klok als die van de eerste foto om zijn ruw gebolsterde pols heeft gebonden.

1 like

Haha, ik ben een onverbeterlijke wandelaar en het horloge was mee. Ik probeer het beste van beide werelden te promoten. :wink:

1 like

Maserati is gestart als auto onderdelen fabrikant, daarna zijn ze formule wagens gaan bouwen, echte race wagens dus.
Maserati26mtarga2-495x272
Waarschijnlijk ben je in de war met Porsche of Lamborghini, die hebben wel tractoren gemaakt en Lamborghini nog steeds.
Ferrari maakt overigens ook laadkranen, ook al is dat een totaal ander bedrijf :grin:

Om toch on topic te blijven, wederom mijn lancia

4 likes