Horloges van " B" merken

Zo vind ik zelf diamonds on mah Rollie, heul veul AP’s en bling Breitling lelijk, maar kan ik erg genieten van kleurrijke figuren die daar helemaal op los gaan en als een echte pimp lopen te patsen

Natuurlijk mogen mensen lekker enthousiast doen met bling! Er zijn al genoeg azijnpissers in dit land. Ik kan het weten, ik ben er vaak genoeg zelf één. :grinning:

2 likes

Precies dat is ook hoe ik er in sta. :ok_hand:

Wie ben ik te oordelen over wat een ander mooi vind of wel/niet wil/moet dragen? Omdat ik toevallig van mijn drang om horloge’s te dragen (ook) een soort fetisj heb gemaakt wil nog niet zeggen dat ik gekwalificeerd ben een mening te kunnen geven over wat voor een ander mooi en niet mooi is. Horloges geven allemaal minimaal de tijd aan, wat aangaat zijn alle horloges gelijk. A, B, C… ik vind het prima.

Wel heb ik een pesthekel aan nep en vind ik dat we een kopie gewoon een kopie moeten noemen. Maar ja, ik ben een roepende in de (marketing)woestijn dus dat laat ik maar zitten. Zonde van mijn energie, maar het kriebelt soms wel… :sunglasses:

1 like

Ik mag dan een ‘oude bok’ zijn. Maar ik hou van schaamteloos! Komaan, show them your whole pride! Niet van dat modeste.

3 likes

Wear what you like, over smaak etc.
Ik vind het alleen maar leuk als iemand met passie zijn nieuw verworven kleinnood laat zien. Maar horloges als statussymbool? Néé, status verdien je, dat koop je niet.

4 likes

Juwelen draag je in de regel niet voor jezelf maar om jezelf optimaal te presenteren naar de buitenwereld. Horloges vallen wat mij betreft ook onder juwelen. Ik vind het niet droevig om mezelf op m’n best te presenteren zakelijk of op feestjes.

1 like

Laat ik nou altijd gedacht hebben dat Junkers een B merk is. Ik heb er twee … en ik waardeer ze. Een Bauhaus en een Flieger.

Ik ben het met @Jaroen eens. In Nederland mag je niet boven het maaiveld uitsteken. Zelfs inhalen mag je niet hier.

1 like

Ik heb niet zo veel met classificaties en koop een horloge omdat ik het mooi vind en het merk me aanspreekt. Dan maakt het me niet zo uit of het een A, B of C merk is.

1 like

Dat is dus onze calvinistische opvoeding/cultuur. Mag best wat minder inderdaad. Laat maar zien die gouden Rolexen. :wink:

Dat ‘gevoel’ heeft weer met de overregulering te maken. Regeltjes, ja daar zijn we hier heel goed in. Maar in sommige gevallen ook wel weer zo prettig want als jij gaat inhalen over de vluchtstrook is menig persoon daar niet blij mee.
Ik heb eens het genot mogen ervaren om zelf in hartje Istanbul een auto te besturen. Daar maken ze van 3 banen 6 banen en wie het eerst komt, het eerst maalt. Ook regels maar geen handhaving. Wel leuk om een keer mee te maken maar ik zit daar hier niet op te wachten. Jij wel?

3 likes

…in klagen ook trouwens. :sunglasses:

Jawel. Heerlijk, rijden in t buitenland. Israël, Italië, ben er gek op. Recht van de sterkste/snelste/brutaalste. Heerlijk!!

3 likes

Haha ja ik ook maar dan wel als we het allemaal doen. Ben er zelfs heel goed in! :muscle:

3 likes

Moet je Thailand en dan met name Bangkok eens proberen, nog veel leuker!

1 like

Tot je de sterkste niet meer bent, of ben jij zo’n badboy?

1 like

Achter t stuur van een auto hou ik t lang vol, denk ik😉

Was ook een beetje bij wijze van spreken. Ben zeker geen bad boy… Hoewel🤔

1 like

Als je maar van het fietspad afblijft :wink:

1 like

Ik Mtb 11000 km per jaar😃

2 likes

Wat is je Strava naam ? 11k is extreem! Ben je prof of wedstrijd rijder? Ik haal deze afstanden nooit!
Mooi sport is het. Draag jij je horloge hier of dat niet? Of heb je dan een B merk om?

Als ‘verzamelaar in ruste’ merk ik eigenlijk sinds mijn HF betrokkenheid pas dat grotere merken me ´ongemerkt´ toch altijd wel hebben getrokken - hoewel ik in mijn tijd vooral viel voor het design.
Dus de laatste jaren probeer ik die toppers zo duur mogelijk te verkopen om zodoende mijn Velona grails te kunnen financiëren. Ieder Velona kroontje is voor mij al genoeg om koortsachtig te gaan googlen naar de waarde :roll_eyes:


En nee, die S op het linker exemplaar is geen dollarteken, sorry

3 likes

Is Armida een B-merk?