Horloges van " B" merken

Mijn vriendin zal de eerste zijn die beaamt dat er aan mij niets nieuws meer te trekken valt. :+1:

3 likes

Dat was inderdaad origineel. Maar ook onzinnig :joy:

2 likes

Nee. ze zal hem nu wel kennen toch. :rofl:

1 like

Alleen in het donker, Henk. Dat weet jij ook.
hqdefault[1]

3 likes

Ingenieur is bij mij ook favoriet.
Dit is best een leuke optie voor +/- 500 euro. Ik heb hem gehad en hij is kwalitatief subliem.

2 likes

Mede door dit horloge heb ik Casio in mijn persoonlijke indeling een plekje in de middenklasse gegeven.

2 likes

Veel meer heb ik er niet aan toe te voegen Tecco, behalve wat ik dan nu heb gedaan.
Was het allemaal maar zo simpel als jij het schetst maar dat is het niet vind ik…

Vriendelijke groet terug :wink:

2 likes

Het is hartstikke simpel want het is mijn persoonlijke indeling (voor mezelf) en die heb ik met jullie gedeeld. Als jij een andere indeling prefereert dan maak je die gewoon. Simpel!

Een indeling die voor iedereen werkt en waar iedereen op dit forum het mee eens is die bestaat niet. Ook simpel :wink:

1 like

Mengvoeders United…goud!

1 like

OkƩ het is me duidelijk Tecco, thnx!

Vanwege de privacygevoeligheid ervan, kan ik dat niet zeggen. Maar een rondje Montferland doe ik in 54 minuten;-)

Geen prof hoor, gewoon hobby, 8-12 uur per week.

Ik heb een tijdje gefietst met een Garmin fenix 5s, maar gebruik een Garmin op fiets. Dat is fijner. En liefst niks aan of om mn lichaam.

je zult geen fiets van een ā€œB-merkā€ hebben…

Dat is een lastige, inderdaad wel goede fietsen. Daar kan je ook mooie horloges voor kopen. Andersom ook…

1 like

De verkapte vraag was eigenlijk, op wat voor fiets je rijdt :slight_smile:

Ah, ok, een s-works Epic fsr 2018.

2 likes

Sworks? Of is dat nou het B merk van Specialized?

Hi! welke app is dat if i may ask?::slight_smile:

Strava.

2 likes

Wahaha ja dat zou een mooie zijn.

Zijn mooie fietsen hoor.
Kan je inderdaad ook een erg mooi horloge van kopen.

Wat ik wel jammer vind
Als het duur is is het goed.
Neem een willekeurige G-shock en leg er eens een 40.000 + horloge naast.
Aandoen
Gebruiken
Kijke welke het langst heel blijft en blijft lopen
(neem een solar atom en die staat ok nog eens goed en je hoeft er nagenoeg niets aan te doen)

Word het ā€œAā€ merk dan niet meer een sierraad ipv een horloge?

A merk is status :see_no_evil:

1 like