Horloges van het jaar 1992

Hallo iedereen,

Als newbie watch enthousiast lijkt het me leuk om een horloge te hebben uit mijn geboortejaar; 1992.

Alleen vind ik op het web niet zo gek veel resultaten… Hebben jullie al ergens horloges zien passeren waarvan je weet dat ze van '92 zijn?

Ben benieuwd!

1 like

Een Speedy ligt voor de hand.

2 likes

Zenith duiker met 2892-a2. Net voor de Elite uitkwam.

1 like

Skx

:grin:

1 like

Een Seiko dient te beginnen met een 2 iig en dan historiecorrect. Dus een Seiko die vanaf 2000 op de markt is met een 2 is van 2002 of 2012 en niet van 1992…
Het 2e getal/letter is maand. Dus extra leuk om te zoeken.

1 like

Skx dus niet maar de voorganger 7002 kun je tot op de maand nauwkeurig bepalen

1 like

https://www.ebay.nl/sch/Sieraden-en-horloges/281/i.html?_from=R40&_nkw=seiko+1992

1 like

Ik kom uit hetzelfde jaar, maar associeer die periode vooral met bicolor Breitlings en andere foute stijlelementen :stuck_out_tongue:.

7 likes

Ik zie nergens een budget staan. Op chrono24 staan een boel DJ’s uit '92.

:smile:

1992 was het jaar dat Mortal Kombat uit kwam voor mijn Super Nintendo :sunglasses:

Dat was nog eens een leventje zeg. In de kleermakerszit voor zo’n grote beeldbuis totdat je ging verliezen, boos werd op de TV, daarna je vader boos werd op jou, jij boos op je vader, jij een klap op je wang en toen je Super Nintendo weer drie weken moest missen.

Good times :love_hotel:

11 likes

De goede oude tijd dat er nog nieuwe spellen gemaakt werden, never forget…

3 likes

Ha ha, herkenbaar (als vader) :smile:

3 likes

:joy:

1 like

Ik heb nogsteeds dezelfde wens met 1993:) Je kan altijd op Chrono24 kijken en alleen 1992 selecteren, geen idee of er iets leuks bij zit alleen.

Succes!

1 like

Zo heb ik ook een aantal maanden naar een klok uit 1992 gezocht. Uiteindelijk beseft dat het voornamelijk oude meuk is en je voor dan geld een veel knapper horloge kan kopen

2 likes

True, maar dat heeft ook zijn charme dus ik zit er niet mee :grin:


1 like

1 like

93, het jaar van de SMP!


2 likes

Topper! Bedankt voor de foto’s :pray: