Horloges verkopen

Ik heb een stel Breitlings, Iwc, JlC te verkopen. Deze zijn tot zon 10 jaar oud. Waar kan ik ze beste aanbieden, mijn voorkeur is aan handelaren. Bij Chrono24 gaat het mij heel wat kosten aan advertenties.

3 likes

Hier. Volgens mij heb je de rechten.

1 like

Of probeer www.ten2two.nl .
Prima vent.

Ik zou zeggen show ze maar en dan naar de blauwe kant :+1:

Ik zou ze hier in het blauwe gedeelte plaatsen, veel leden hier hebben goede referenties binnen het forum. Hierdoor kun je vertrouwd verkopen.

Waarom? Wil je vrijwillig een deel van de opbrengst weggeven?
Of maak je alvast reclame voor je verkooptopic in het blauwe gedeelte?

Ik snap het wel, als je meerdere horloges in 1 keer kwijt wil is een handelaar vaak een goede optie. Zij geven veelal een nette prijs, en zeuren een stuk minder dan bijvoorbeeld marktplaats kopers.
Tuurlijk; je krijgt minder voor je horloge terug maar soms neem je dat voor lief.

1 like

Inderdaad, als je geen zin hebt om advertenties te maken, berichten en onzinbiedingen te beantwoorden en met onbekenden afspreken of bij je thuis ontvangen dan is een handelaar zo gek nog niet.

Wil de leverancier van je toekomstige Sky Dweller geen deal maken?

1 like

precies :grinning:

klopt :grinning:

Hier komen drie handelaren die ik vertrouw. Ik heb geen enkele relatie met hen. Op volgorde van aantal horloges dat ik bij of aan hen heb verkocht:

1: William Wien wwwatches.nl (Wageningen)
2: Ramon Crownguard.nl (Eindhoven)
3: Jaap ten2two.nl (Weet ik effe niet meer)
4: En Paul niet te vergeten! Pange.nl (Dordrecht)

Ik snap je overweging wel. Het is zo’n gedoe om te reageren op alle (soms onzinnige) mails, personen die niet op komen dagen, prijsonderhandelingen en overdracht zelf (soms door het hele land). En dan staat de ander erop dat het contant gebeurt :roll_eyes:

Succes!

2 likes

Wie van de vier vertrouw je dan niet?

11 likes

Ja dat tellen ook altijd… blijft lastig

Crownguard is natuurlijk .COM

1 like

De handel in één koop van je overnemen voor een - voor jou - reëele prijs zal niet meevallen vermoed ik. Je zou - naast bij bovenstaande - eens kunnen informeren bij Precision Watches en/of Tophorloges.

Misschien kan je ze in consignatie verkopen, Clockwise is dan wellicht een optie.

Hilversum…:wink:

1 like

Wil je ze wel echt verkopen :wink:?

1 like

Dat wordt veel…:

image

Bedankt voor de reacties, de Breitlings en de IWC staan nu op deze site. Over de Jaeger-LeCoultre Master Compressor Memovox uit 2005 moet ik nog nadenken, die is nog zo mooi :heart_eyes: alleen ik heb hem nooit om.

1 like