Horloges voor kinderen

Ik heb geen G-shock. Wat is de gemiddelde breedte daarvan ongeveer?

1 like

Tussen de 42 en 50 mm. Kheb 2 uitschieters van 53 mm, de rest zit eronder.

1 like

Kneiters, dat is te groot voor mijn pols. En zeker voor mijn kinderen.

2 likes

Ja hè, vrij overdreven ook haha. Gelukkig is er genoeg ander spul voor de kinders op de markt :ok_hand:t2::tada:

1 like

Moet wel zeggen dat ik door een eerdere reactie van @Fate_Amenable_To_Change aan het kijken ben naar iets meer houdbaars dan plastic. Als de kinderen ze ook leuk vinden :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Je kunt idd iets meer uitgeven en dan elke maand een nieuwe van 1300 ballen :joy: Succes met de zoektocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

In alle eerlijkheid moet ik spijtig toegeven dat ze bijna allemaal willen starten met een "smart"watch. Na een tijdje komen ze door die fase heen. En dan start het opvoeden tav horloges. Wij hebben 5 kids en in de loop der jaren hebben we hetzelfde aantal pleegkids gehad. Wij zijn gestart met Festina horloges. Degelijk, betaalbaar en er zitten mooie tussen

2 likes

We kunnen dan wel terug naar bengel, schobbejak, vlegel, gij snoodaard, menschen

2 likes

Je vergeet doerak en schavuit. :rofl:

Snoodaard, zo erg werd het nooit. Het is niet alsof er kwade opzet bij kwam kijken.

1 like

Een Marathon Quartz Field Watch.
34mm nog steeds vrij groot, maar dan kan hij jaren met hezelfde horloge doen

2 likes

Gelukkig zijn vintage dameshorloge goedkoper. Ik heb twee meiden. :sweat_smile:

1 like

Ik vrees dat ik die fase ook eerst moet doorstaan

Vroeger een Flik Flak(Swatch) gehad, om precies te zijn deze:
IMG_20220802_151801
Maken nog steeds diverse modellen voor kinderen

M’n zoon heeft ook al een aantal jaar een ICE Watch, hij draagt hem heel veel:


Wat mij betreft een prima horloge voor een paar tientjes.:ok_hand:

3 likes

Je eerste horloge bewaard?

1 like

Helaas… Geen idee waar deze is gebleven. Had hem gekregen van m’n oma.

De eerste die ik zelf had uitgekozen (voor m’n 18e verjaardag) was deze blauwe Camel Trophy:


De witte had ik het jaar daarop gekocht.

1 like

Zonde, wel leuk dat je de opvolgers nog in bezit hebt. Mijn eerste horloge was er een met een rekenmachine en lampje erop, ik vermoed een Casio. Ik was apetrots en voelde me een soort MacGyver. Helaas niet meer in mijn bezit.

1 like

Leuke herinneringen zijn dat. :slightly_smiling_face::+1:

Inderdaad! Het was zoiets

4 likes

Draag je ze nog wel eens?

Zelden, als de batterijen leeg zijn haal ik ze er ook uit en bewaar ik de horloges voor m’n zoon. Die vind ze mooi, leuk als hij ze zou gaan dragen.:wink:

1 like