Horloges voor kinderen

Je ex heeft 'm in de toekomst een dure hobby bespaard :rofl:

2 likes

Nou hij wil mijn Speedy wel hebben dus dat weet ik niet zeker.

2 likes

Zoontje van 2,5 wil vaak de horloge van papa om, de casio mod in dit geval, niet dat hij al tijd kan lezen maar de knopjes vindt hij het leukste, en het lampje

3 likes

Er ligt een schat aan ondergewaardeerde dameshorloges die perfect zijn voor kinderen in plaats van al die plastic rommel. Voor een paar tientjes heb je al wat leuks.

image

8 likes

Ochja, hier niet anders :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: papa, lampje aaaaam :joy:

4 jaar en zelf uitgekozen. Het moest en zou een roze met unicorn worden. Prachtig! Flik Flak! :joy::clap:t2:

4 likes

Allebei apetrots en pappa ook blij met een nieuwe moonswatch! :ok_hand:

5 likes

Dat is toch top!

1 like

Zowel mijn zoon als dochter hebben een bescheiden collectie. Veelal vintage, allebei ook een hibeat Seiko dames model, mijn zoon heeft de iets grotere met de rode racestreep en tv kast.
En natuurlijk zijn Lego boba Fett
Uiteraard.
Er zoveel moois voor kinderen buiten de plastiek shit van ice

1 like

Ehhh

4 likes

Haha die swatch had zo naar jou zoontje gekund!

1 like

Geintje moet kunnen he.

2 likes

De W-218H is redelijk oke voor kinderen hoor. Zelf eentje aan m’n petekind geschonken.

1 like

De CA-53W (deze van mij is de originele jaren '80 variant, ze maken ze nu nog), deze is wel zonder verlichting dus vermoedelijk was de jouwe een nog ander model.

1 like

Ja en?

Negeer anders al het bovenste, hij heeft 1 plastiek horloge, Lego… Wat ik nog altijd hoger inschat als ice watches.

1 like

Was een grapje

1 like

Prima horloges hoor

Deze hebben we onze dochter van 3 cadeau gegeven. Het merk is Twistiti. Mooi van gehoord, maar het is wel een geinig ding met een vrij fatsoenlijk overkomende stalen kast eromheen. 50 euro, geen geld, inclusief bandje met quick release voor het betere swapwerk. En trots dat ze is :slightly_smiling_face:

4 likes

Die heeft mijn dochter ook, tijd voor een roze gedeelte :joy:

3 likes

Haha. Deze kun je voorlopig nog gewoon zonder motivatiebrief bij de AD scoren tegen listprijs 🥲

2 likes