Horloges voor kontenwassers

Ik draag als ik opgeroepen wordt voor thuiszorg van die stomme siliconen zuster horloges. Ik zou wel eens een gave Seiko aan mijn borstzakje willen hangen. Hier nog handige fotoshopperds?
:grin:

8 likes

1 like

Is dit wat voor je?

afbeelding

2 likes

Voila, nog een echte zwitser ook. Ook verkrijgbaar in verguld geel en rose goud, zwart en eventueel met witte ipv creme wijzerplaat.

10 likes

Geen idee waar je het over hebt. Moet je zoiets dragen? Zit er een pieper in? :flushed:

1 like

ten eerste respect voor je beroepskeuze!! ik moest stiekem wel even lachen om de titel.

ik hoop dat als ik bejaard ben mijn kont wordt gewassen door een robot.

12 likes

Ik heb van die zachte handen…

19 likes

Hier in 't gooi draagt de thuiszorg dit?

(overigens, hulde voor jouw beroepskeuze. Wat mij betreft zou het echt zo mogen zijn, CEO’s aan de onderkant van de salarisschaal en kontenwassers bovenaan).

10 likes

Pols horloges mogen niet ivm zweet, bacteriën tussen huid en horloge.
Moet seconden wijzer hebben voor pols tellen en ondersteboven uiteraard

1 like

Kijk we gaan de goede kant op…

Je zou ook de andere kant op kunnen gaan en een Casio Protrek PRW-30AE2 kunnen proberen, inclusief klimmersclip.

1 like

Ah, helder zo. Merci!

1 like

Of je seiko hier aan hangen.
Staat dat het voor samsung smartwatch is, maar lijkt mij dat elk horloge met 20mm daar op past.

image

:grimacing: weet alleen niet of ik het zou durven om mijn seiko aan 1 lug te laten bungelen.

2 likes

Gaaf nooit aan gedacht. Maak ik wel de blits!

Ik zou dan wel de onderste lugs eigenlijk de bovenste moeten afvijlen. Anders zijn ze te scherp

2 likes

Daarom dacht ik ook aan zo’n FW91 van Casio. Bandje eraf en aan zo’n hangbandje hangen. :man_shrugging:

2 likes

Ik zou het wel weten en investeren in een eigen microbrand: Horloges met maar een set lugs. Gat in de markt, gezien de vergrijzing.

1 like

Babyboomers hebben nu steeds meer zorg nodig dus zorgpersoneel genoeg nodig en dus ook horloges. Evt met communicatie functie, lichaams temperatuur functie. Bloedsuiker en bloeddruk functie🤔

:scream:

1 like

Een liefdesbaby van Seiko, Garmin en de huidige zustersklokjes, dat moet het worden. Ga jij patent aanvragen of ik?