Of toch om je arm, maar dan anders. Middels een grote uitvouwsluiting te verplaatsen van pols naar bovenarm. Bijvoorbeeld docters watch Rolex prince, Gruen Techni-Quadron of rond model met grote rode centrale secondenwijzer.
Ik werk zelf ook als (hoofd)verpleegkundige. Ik droeg er in het begin eentje maar ben uiteindelijk overgeschakeld op de tijd lezen op mn telefoon die zusterdingetjes gaan zo kapot
Ik ben ouderwets. Zware telefoon viel steeds op de grond of in toiletpot
Nou ga ik ook zomaar een suggestie doen… Maar als je een lange nylon band neemt, maar wel met pushpin-bevestiging… Zou je dan niet deze band aan de lug kunnen zetten, en de band als een soort van NATO onder de andere pushpin door kunnen rijgen? Dan zou je de losse kant van de band vast kunnen zetten met een klemmetje.
Leuke Frederique Constant, met secondewijzer en ook in het zilverkleurig gemaakt mocht goud iets te zijn.
On topic:
Misschien een G-Shock? Die kun je nog altijd schoon branden na het poetsen en dan doen ze het nog!
@BroederBill…gewoon een dikke Gshock Mudmaster dragen aan het polsje…als er onverhoopt stront aan blijft hangen is dat prima af te wassen of anders lekker in de vaatwasser knallen…werkt bij mij prima in de bouw met modder, specie etc…
Bij de laatste modellen zit een quick-release op de band…dus vast wel een manier te verzinnen om deze aan een touwtje of elastiekje te hangen…en na het werk weer aan de pols slingeren
Wat betreft jouw werk…vind ik dat iedereen te weinig verdient in de zorg!!! Mijn respect bij deze!!
Nee, dan ben je onhandig. Vroeger lieten ze namelijk geen smartphones in de wc vallen…
Werk al 30 jaar in de zorg en maakte vroeger altijd gebruik van een zandlopertje voor het tellen van de pols .
Ze zijn nog steeds te koop voor zo’n €5,-
Nu al weer jaren werkzaam in de verslavingszorg, daar mogen ze zelf hun kont wassen , en kan ik gewoon mijn horloge dragen
Vroeger hadden we geen smartphones. Begon in 1986
En ja ik ben kluns. Maar injecteren enz gaat prima
Ben die dingen glad vergeten. Idd die hadden we ook
Haha ja was het ook bijna vergeten maar dacht er weer aan bij het lezen van dit topic .