Horloges voor kontenwassers

Niet eens slecht idee

Kun je hier vinden:
https://buyee.jp/item/yahoo/auction/g519221255

Deze kon ook nog wel eens interessant zijn:
https://buyee.jp/item/yahoo/auction/j723853227

En van die lusjes met drukknopen op je borstzak. Beetje idee van de Sinn 140 St? Dan kun je gewoon normale pushpins erin doen en voila: je shirt is je band :stuck_out_tongue:

Moet het een Seiko zijn @BroederBill?

Ik heb deze wel eens eerder voorbij zien komen en overwogen voor vrouwlief in dezelfde beroepsgroep:

“Tissot T-Pocket Pendants Petite Infirmiere T81.7.221.92 T81722192 Quartz Pocket Watch” https://www.creationwatches.com/products/tissot-247/tissot-t-pocket-pendants-petite-infirmiere-t81-7-221-92-t81722192-quartz-pocket-watch-16374.html

1 like

Nee was maar een voorbeeld

Misschien een wat origineel idee.

Kan iemand als @Ko-Banden geen speciale bandje maken voor je favo horloge? 1 met quick releas pushpinnen die je aan je borstzak kan klemmen?

Ik gun ieder zijn fwg schaal de CEO heeft hard geleerd en faciliteert ons. We hebben elkaar nodig. Als wij ons werk niet doen heeft hij geen Rolex meer en als hij zijn werk niet doet krijgen wij ons kerstbonus niet en wordt er niet goed voor mensen gezorgd.
Ik hou niet zo van functie niveaus ik heb eigen verdeling gemaakt.
Niveau 1 assistent kontenwasser
Niveau 2 meewerkend kontenwasser
Niveau 3 kontenwasser
Niveau 4 opperkontenwasser
Niveau 5 coördinerend kontenwasser.
Alles daarboven is faciliterend opperopper kontenwasser. Die waarschijnlijk meer stress heeft en teveel uren werkt.
Maar wel al die mooie horloge heeft die ik pas krijg met 67,6 jaar. :rofl:

9 likes

Ah leuk man! Ik werk ook in de gehandicaptenzorg (als kontenwasser). Met welke doelgroep werk je?

1 like

Lvb icm hechtingsproblemen, borderline, bipolair, RM ,TBR. ADHD en ASS.
DAARNAAST als oproeper voor terminale zorg bij cliënten die nogal heftig zijn. Agressie ex gevangenen.

4 likes

Mijn vrouw heeft op dit moment ook nachtdienst, zojuist heeft ze me even welterusten gewenst, dat kon omdat alle mensen in bed lagen. Ze heeft verschillende verpleegster horloges geprobeerd, maar helaas beviel geen enkele echt goed. Het traditionele plastic hangertje met een Quartz uurwerkje er in voldoet volgens haar nog het beste. Succes met het vinden van een betere oplossing en dan hoor ik dat graag van jou!

1 like

GIULIANO MAZZUOLI MANOMETRINO

1 like

Ik wil niemand tekort doen, maar wanneer je ‘opperopper’ bent in de zorg, heb je weinig te doen met R&D, sales en marketing. De markt wordt je min of meer toegeworpen. Natuurlijk genoeg andere zaken die gemanaged moeten worden, maar het hoger management is dikwijls meer vergelijkbaar met een middle management functie in het bedrijfsleven. Petje af voor de uitvoerenden.

1 like

Jij werkt als kontenwasser bij mensen met ASS? :flushed:

:face_with_hand_over_mouth:

1 like

Maak je geen zorgen werk al 31 jaar met die doelgroep.
Heb zelf ADHD en heb 15 jaar, 2 autistische pleegkinderen met MCDDen ADHD en reactieve hechtingsstoornis en een niet harmonisch ontwikkelings profiel. Ben na mijn VIG3 EN EVV doorgestroomd naar persoonlijk begeleider via EVC TRAJECT. Dus door werk ervaring en allerlei interne opleidingen en workshops kwam ik er via een omweg. Ben tevens vertrouwenspersoon, OR lid en lid van incidenten opvangteam. Menig SPH heeft met mijn coaching veel geleerd. Door mijn ADHD ging een lange opleiding het niet worden maar via omweg kom je er dus ook :rofl:

6 likes

nou daar heb je geen photoshop voor nodig hoor

Ze bestaan gewoon. Dit was een speciale uitgave voor de International Council of Nurses (ICN) bijeenkomst in Tokyo in 1977.

Een keer gekocht voor mijn vriendin, heeft nog aandacht nodig want werkt helaas niet.

1 like

Ik gok dat @Horlogemakker niet bekend is met de term ASS (autisme spectrum stoornis), maar dat je konten wast van mensen met kont (vertaling van het Engelse woord Ass)

3 likes

Zie de reactie van @pverstraten :wink:

Heel veel respect. Ik weet vanuit mijn werk hoe zwaar dit kan zijn.
Bij MCDD heb ik de meest schrijnende situaties meegemaakt.

Zelf ook ADHD haha en werk ondertussen in de forensische psychiatrie. Gelukkig mogen we hier horloges dragen.

Een grote gshock aan een custom strap zou mijn go to zijn denk ik als ik geen pols horloge mocht dragen op het werk. Denk dat ik wat zou proberen met een nato en een klip.

Kind proof. Waterproof, alarmpjes voor allemaal tijdsafspraken + een piepje elk uur. Ideaal voor mijn gebrekkig tijdsbesef als adhder

1 like

Hm, misschien een horloge met doorboorde lugholes? Dan kan je dat horloge aan een ketting hangen.

Deze ooit eens voor m’n vrouw gekocht toen ze aan haar studies verpleegkunde begon op haar 32j :see_no_evil:

2 likes